حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تامین انرژی در واحدهای صنعتی مادر یکی از موانع پیش روی تولید است که رفع آن وظیفه حاکمیتی خواهد بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به شعار سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اظهار داشت: مسائل و مشکلات سر راه تولید در استان اصفهان هم از مابقی کشور جدا نیست و بهترین راه برای رفع موانع تولید در استان اصفهان تداوم جلسات «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» است.

وی افزود: اگرچه جلسات «شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی» به طور منظم برگزار می شود اما لازم است در تعمیق و اثربخشی رفع موانع تولید تمرکز و اقدام شود. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است مدیران و مسئولان اجرایی استان اصفهان هم با رویکرد پشتیبانی و رفع موانع تولید بتوانند مسائل تولیدکنندگان را شناسایی و در راستای رفع آن اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست های تخصصی و گفتمان محور با بخش خصوصی در شهرک های صنعتی استان اصفهان در ابتدای سال هم می تواند در رفع موانع تولید موثر واقع شود.

اصلاح نظام بانکداری در راس مجلس یازدهم قرار بگیرد

حاجی دلیگانی در ادامه به بوروکراسی بانکی به عنوان یکی از علل رکود واحدهای تولیدی در اصفهان هم پرداخت و گفت: اصلاح قانون بانکداری ضرورتی است که سالهاست در مجلس شورای اسلامی مطرح شده است و به نتیجه نهایی نرسیده است و لازم است در مجلس یازدهم به طور ویژه این موضوع بررسی شود تا با اصلاح نظام بانکداری بتوان از موانع پیش روی تولید کاست.

تامین انرژی واحدهای صنعتی وظیفه حاکمیتی است

وی افزود: تامین انرژی در واحدهای صنعتی مادر هم یکی از موانع پیش روی تولید است که رفع آن وظیفه حاکمیتی خواهد بود و لازم است مصرف بهینه انرژی در کشور به ویژه در بخش خانگی اصلاح شود چرا که مصرف انرژی در کشور ما سه برابر مصارف جهانی است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شبکه های تامین برق خورشیدی هم می تواند در راستای تامین نیاز برق صنایع موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: یکی از مباحث پشتیبانی در تولید این است که کالای تولیدی از کیفیت مطلوب برخوردار باشد تا در عرضه و فروش این کالاهای تولیدی داخلی مشکلی ایجاد نشود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =