• ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
  • کد خبر: 11423
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال بانوان نامی‌نو

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو می‌گوید بازیکنانش امروز عملکرد درخشانی داشتند اما به ثمر رساندن تنها ۳ گل در این بازی به دلیل جوانگرایی و بی‌تجربگی در تیم است.

به گزارش ایراسین، مهناز آشتیانی مقدم پس از پیروزی تیمش برابر هیئت فوتبال رودان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. در این بازی فضاهای بسیاری داشتیم و موقعیت های بسیاری بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم. بازیکنان تمامی نکات فنی که به آن‌ها گوشزد کرده بودیم را انجام دادند.

وی ادامه داد: درست است بازی تنها ۳ گل داشت اما دارای موقعیت های بسیاری بود که تاوان بی تجربگی بازیکنان و جوانگرایی تیم است. هفته‌های ابتدایی توانایی ایجاد موقعیت را نداشتیم چرا که میانگین سنی تیم ۲۳ سال است و امروز بازیکنی در زمین بود که تنها ۱۷ سال داشت.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی نو تصریح کرد: بازیکنان جوان تا شرایط ایده‌آل خود را به دست آورند کمی زمان می برد. همین که در بازی امروز توانست موقعیت های زیادی را خلق کنیم نشان از خواستن بازیکنان من است و به آنها تبریک می‌گویم.

وی اضافه کرد: نامی‌نو با این تیم بومی و جوانگرایی که انجام داده مطمئن باشید فصل را به خوبی به پایان می‌رساند. 

آشتیانی در ادامه گفت: امروز از تمامی بازیکنانم در بازی استفاده کردند و خوش درخشیدند. تمرینات ما بر اساس تاکتیک تیم حریف است و در هفته ۲ روز تمرین پرفشار با بازیکنان داریم. بازیکنان در تمرین با جان و دل کار می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند. سعی می‌کنم خودم را پا به پای بازیکنان به روز نگه دارم و  بتوانم بازیکنانم را به تیم های بزرگ تر معرفی کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =