معاون سرمایه گذاری و امورشرکت های فولاد مبارکه

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه گفت: شناخت از بوم کسب و کار می تواند در ارتقاء اطمینان بخشی سرمایه گذاران و افزایش تولید، موثر واقع شود.

به گزارش ایراسین، «غلامرضا طاهری» معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه در آیین رونمایی از نقشه استراتژی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اظهار داشت: مفهوم استراتژی در رفتار و کردار مدیران عامل این شرکت به واسطه راهبری یک شرکت نهفته است.

وی افزود: دنیای کسب و کار امروز متلاطم است؛ به گونه ای که با اندکی غفلت رقبا گوی سبقت را خواهند ربود. لذا با شناخت از بوم کسب و کار می توان به موفقیت دست یافت. شناخت از ذینفعان و تعاملاتی که منجر به خلق ثروت می شود؛ می تواند تاثیرات مستقیم و غیرمستقیم بر کسب و کار داشته باشد.

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه اضافه کرد: بخش مهم شناخت از بوم کسب و کار به سهامداران بر می گردد و از سوی دیگر بخش حاکمیتی هم می تواند بر روند کسب و کار تاثیر بگذارد. بنابراین شناخت بوم کسب و کار بسیار حائز اهمیت است.

طاهری با اشاره به نقاط قوت و ضعف در هر کسب و کاری گفت: با تقویت نقاط قوت و شناسایی و رفع نقاط ضعف می توان موثرتر در میدان رقابت باقی ماند. البته شناخت از رقبا و اینکه رقبا با چه فرایندی اهداف خود را دنبال می کنند هم بسیار مهم است.

وی به نقشه تدوین شده هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اشاره کرد و  اضافه کرد: تمام اهداف ذکر شده هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان برگرفته از «مدل استراتژیک» است و سعی این شرکت بر این است که در نقشه استراتژی که امروز رونمایی می شود به یکپارچگی و انضباط لازم دست یابد.

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های فولاد مبارکه به «مدیریت تغییر» هم اشاره ای کرد و توضیح داد: این دیدگاه سعی دارد به کسب و کارهای آینده توجه کند تا با آینده نگری و شکل گیری تغییرات مترتب در بازار پویایی در شرکت محقق شود.

وی با اشاره به سهم ۴۰ درصدی فروش بازار خرد توسط شرکت آتیه فولاد نقش جهان گفت: شرکت فولاد مبارکه در مهر ماه  ۳۰.۷ درصد سهام هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان را خریداری کرده است که این موضوع باعث شد بازنشسته ها و کارکنان فولاد مبارکه منتفع شوند و امیدواریم به سود پایدار برای ذینفعان منجر شود.

طاهری در خاتمه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه با نگاه کلان سعی دارد بر فرایند اصلی (core business) تاکید کند و شرکت آتیه فولاد نقش جهان هم جهش مهمی در افزایش تولید و توسعه سبد سرمایه خود داشته است که این موضوع در نهایت منجر به اطمینان بخشی به سهامداران و ذینفعان شرکت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =