رسول سرائیان مدیرعامل شرکت بین‌المللی اتوماسیون ایریسا

مدیرعامل شرکت بین‌المللی اتوماسیون ایریسا گفت: به منظور حضور مقتدرانه شرکت فولاد مبارکه در عرصه داخلی و بین‌المللی، ورود این شرکت به انقلاب چهارم صنعتی که لازمه آن هوشمندسازی است، یک ضرورت محسوب می‌شود.

رسول سرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین درباره طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه اظهار کرد: به منظور حضور مقتدرانه این شرکت در عرصه بین‌المللی و داخلی و همچنین با توجه به شرایطی که در صنایع مختلف از جمله صنعت فولاد بررسی شده، ورود شرکت فولاد مبارکه به انقلاب چهارم صنعتی که لازمه آن هوشمند سازی است، یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس از پنجم مردادماه نقشه راه تحول دیجیتال شرکت فولاد مبارکه به منظور هوشمندسازی فولاد مبارکه و حرکت به سمت یک کارخانه هوشمند، تدوین و اجرای پروژه‌های مربوطه آغاز شد. همچنین به تازگی و بعد از سفر رئیس دفتر رئیس جمهور ۲۲ پروژه اولیت‌دار این طرح مشخص شده و فاز اجرایی آن‌ها کلید خورد که امیدواریم بتوانیم در بازه زمانی تعیین شده به نتیجه برسانیم و فولاد مبارکه نیز بتواند از نتایج ان استفاده کند.

سرائیان در خاتمه گفت: شرکت فولاد مبارکه سنگ بنای انقلاب چهارم صنعتی در کشور است و با تحول دیجیتال می‌تواند این مهم را به تمام گروه‌های فولادی و صنعت کشور تعمیم دهد. امیدواریم شرکت فولاد مبارکه در ۱۴۰۴ به باشگاه «فانوس دریایی» ملحق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =