• ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
  • کد خبر: 10844
  • readingTime: ۴ دقیقه
نمای فولاد مبارکه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی فولاد مبارکه، بی‌نیازی کشور از واردات الکتروموتورهای کلاف‌پیچ و پینچ رول خطوط نورد، انتخاب شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان واحدهای نمونۀ صنعتی این استان و کسب بالاترین رشد قیمت در بین نمادهای زنجیره فولاد توسط فولاد مبارکه مهمترین اخبار این گروه صنعتی در هفته گذشته بود.

به گزارش ایراسین؛ یکی از مهمترین خبرهای هفته گذشته در فولاد مبارکه انتصاب مدیر جدید روابط عمومی این شرکت بود. مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، درآئینی با حضور معاونان و جمعی از مدیران این شرکت، ضمن قدردانی از زحمات ایرج ترابی، هادی نباتی‌نژاد را به‌عنوان مدیر جدید روابط عمومی این شرکت معرفی کرد.

خون تازه در بدن مجموعه فولاد مبارکه

عظیمیان در این مراسم تغییر و تحول در روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه را به ‌مثابۀ تزریق خون تازه در بدن مجموعه فولاد مبارکه دانست و گفت: پر واضح است که نقش‌های کارکردی روابط عمومی امروزه فقط به اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود و کارکردهای اقناعی، ترویجی و آموزشی روابط عمومی امروز بیش‌ازپیش آشکار شده است و ما نیز مکلف به همراهی با شرایط روز روابط عمومی‌ها در دنیا هستیم. شرکت فولاد مبارکه تعالی و بهبود را در تمامی امور خود سرلوحه می‌داند و در این بخش نیز تغییر را آغاز راهی جدید و در راستای اصول شرکت می‌داند.

هادی نباتی‌نژاد نیز در جمع معاونان شرکت با تبریک دهۀ فجر و آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی از حسن اعتماد مدیریت فولاد مبارکه تشکر کرد و گفت: امید دارم با همراهی و همدلی تک‌تک مدیران و کارکنان شرکت، بتوانیم اهداف این مجموعه را جامۀ عمل بپوشانیم. چرا که در حقیقت روابط عمومی، چشم سازمان است و همواره وظیفۀ مراقبت از برند سازمان را بر عهده دارد. به‌یقین هدف روابط عمومی و انجام فعالیت‌های این بخش، انتقال مفاهیم و معانی برند سازمان به مخاطبان و تأثیرگذاری بر جامعۀ هدف است تا در هر شرایطی، مخاطبان تصویری مثبت از برند سازمان داشته باشند.

مهندس هادی نباتی نژاد پیش از این مدیریت روابط عمومی بسیج صدا و سیمای کشور و مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان را در کارنامه خود دارد.

بی‌نیازی کشور از واردات الکتروموتورهای کلاف‌پیچ و پینچ رول خطوط نورد

اما بی‌نیازی کشور از واردات الکتروموتورهای کلاف‌پیچ و پینچ رول خطوط نورد مهمترین خبر تولید هفته گذشته در فولاد مبارکه بود. با بومی‌سازی الکتروموتورهای کلاف‌پیچ و پینچ رول نورد مجتمع فولاد سبا که ازجمله مهم‌ترین موتورهای خط نورد به شمار می‌آیند، ضمن بی‌نیازی کشور از واردات این تجهیزات، به میزان 39 میلیارد ریال به ازای هر تجهیز صرفه‌جویی اقتصادی به بار نشست. هزینۀ زیاد واردات و وجود تحریم‌ها کارشناسان فولاد مبارکه را بر آن داشت تا بومی‌سازی این تجهیز را در دستور کار قرار دهند. طراحی و ساخت این الکتروموتورها برای اولین بار در ایران انجام شد. الکتروموتورهای مذکور قابلیت تولید گشتاور تا 300 درصد گشتاور نامی را دارند. ضمن اینکه این موتورها با توجه به الزامات ایمنی در خطوط نورد، علی‌رغم توان بالا، با ولتاژ فشار ضعیف هم کار می‌کنند.

انتخاب شرکت‌های گروه فولاد مبارکه در استان چهارمحال و بختیاری به عنوان واحدهای نمونۀ صنعتی این استان از دیگر اخبار مهم هفته گذشته در فولاد مبارکه بود.

3 شرکت فولاد مبارکه در جمع واحد های نمونه استان چهارمحال و بختیاری

در آیین تکریم صنعت‌کاران و معدن‌کاران برتر استان چهارمحال و بختیاری که با حضور استاندار این استان، رئیس خانۀ صنعت، معدن و تجارت ایران، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس خانۀ صنعت، معدن و تجارت استان و مسئولین اتاق بازرگانی برگزار شد، از مدیران عامل شرکت‌های ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری و تاراز چهارمحال از شرکت‌های زیرمجموعۀ گروه فولاد مبارکه تجلیل شد.

اخبار خوب بازار سرمایه؛بالاترین رشد قیمت در بین نمادهای زنجیره فولاد

اما اخبار بورس در هفته گذشته جزء اخبار مهم و خوشحال کننده فولاد مبارکه بود. در بین نمادهای زنجیره فولاد، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در هفته گذشته بالاترین رشد قیمت را داشت و رشد قیمت نماد آن ۱۰.۱ درصد بود. همچنین این شرکت در هفته گذشته از محل فروش انواع محصولات خود در بورس کالا، درآمد ۱۳۹۵ میلیارد تومانی به‌دست آورد تا از میان تمام شرکت‌های فولادی، بیشترین ارزش فروش محصولات در بورس کالا را به خود اختصاص دهد.

تاسیس ۴ هلدینگ مالی و بزرگترین صندوق بازارگردانی 

یکی دیگر از اخبار مهم حوزه فولاد البته به جلسه رئیس سازمان بورس با مدیران شرکت‌های فولادی بودکه خبرهای خوبی برای سهامداران نمادهای فولادی و سنگ آهنی به همراه داشت.رئیس سازمان بورس در این جلسه از حذف قیمت‌گذاری دستوری و تعامل خوب با وزارت صمت خبر داد. 

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در این نشست با بیان اینکه شرایط فولاد مبارکه اصفهان مطلوب بوده و افزایش سرمایه دیگری نیز در دستورکار این شرکت است، گفت: فولاد مبارکه پروژه های جدیدی در دست کار دارد که مهمترین آن تاسیس ۴ هلدینگ مالی و بزرگترین صندوق بازارگردانی است که تا پایان امسال راه اندازی می شود؛ البته ۹ پروژه بزرگ این شرکت نیز تا سال ۱۴۰۰۴ راه اندازی خواهد شد.
مدیرعامل فولاد مبارکه با تاکید بر اینکه حال صنعت فولاد خوب بوده و برخی مشکلات در حال رفع است، گفت: عرضه محصولات فولادی در بورس کالای ایران به نفع تولیدکنندگان و سرمایه گذاران و سهامداران است و با ایجاد شرایط رقابتی شاهد سرمایه گذاری های بیشتر نیز در این صنعت خواهیم بود.
عظیمیان با بیان اینکه در حوزه بازار سهام باید تلاش کنیم تا اطمینان میان سهامداران ایجاد شود، افزود: ورود مردم به بازار سهام به جای حضور در بازار سکه و دلار امری مطلوب است که باید با تلاش هایی که صورت می گیرد، ثبات و اطمینان را به بورس برگردانیم تا سهامداران نیز با رضایت و خشنودی در بازار سهام فعال باشند.

دیگر اخبار مهم هفته

ویرایش و بازنگری 28 هزار استاندارد تعمیراتی در واحد ریخته‌گری فولاد مبارکه، هوشمند سازی فرایند اخذ تأیید صلاحیت تأمین‌کنندگان شرکت فولاد مبارکه و بازدید مدیرکل گمرکات استان اصفهان، به‌اتفاق هیئت همراه از فولاد مبارکه از دیگر رویدادهای مهم فولاد مبارکه در هفته گذشته بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =