حجت الله غلامی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا از زنگ خطر کرونا با تغییر وضعیت رنگ آبی به زرد در شهرستان اردستان خبر داد و به شهروندان از هرگونه عادی انگاری هشدار داد.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به برگزاری نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری اصفهان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان گزارش مبسوطی از روند درگیری استان اصفهان با ویروس کرونا و اقدامات انجام شده ارائه کردند.

وی افزود: وضعیت استان اصفهان نسبت به بیماری کرونا مناسب ارزیابی شد؛ اما زنگ خطری از شهرستان اردستان به صدا در آمده است چراکه تغییر وضعیت آبی به زرد شهرستان اردستان می تواند دامان بقیه شهرها را بگیرد و شیب ابتلا به کرونا در استان اصفهان را صعودی کند. 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی که به مرز 95 درصد افزایش یافته بود با عادی انگاری و برگزاری تجمع ها به مرز متوسط 80 درصد کاهش یافته است، گفت: با برگزاری مهمانی ها، تجمع ها و عادی انگاری نسبت به بیماری کرونا به وضعیت گذشته نسبت به بیماری کرونا برخواهیم گشت.

تشکیل ستاد سفرهای ایمن در ایام نوروز

غلامی با اعلام تشکیل ستاد سفرهای ایمن در ایام نوروز و تدوین دستورالعمل مربوطه با محوریت معاونت عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: بازارهای روز برای ایام عید نوروز هم با همکاری صمت و اصناف و شهرداری ها با مدیریت معاونت امور اقتصادی استانداری اصفهان برای تامین کالاهای اساسی شب عید نوروز برنامه ریزی خواهند کرد. 

برگزاری محدود مراسم 22 بهمن ماه 

وی افزود: مراسم روز 22 بهمن امسال محدود و به صورت موتوری و خودرویی است و فعالان فضای مجازی با همکاری اقشار مختلف مردم مراسم راهپیمایی مجازی از 12 بهمن تا 22 بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می کنند.

سفر معاون عمران وزارت کشور به اصفهان و افتتاح پروژه های عمرانی

معاون عمرانی استانداری اصفهان در ادامه از سفر رئیس معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در روز پنج شنبه به استان اصفهان خبر داد و گفت: در این سفر تعدادی از پروژه های عمرانی استان اصفهان در شهرستانهای مبارکه و فلاورجان به مناسبت ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در بعدازظهر روز پنج شنبه، جلسه ای هم در شرق اصفهان با نمایندگان مردم و شهرداری ها برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =