راهیابی تئاتر رادیویی «سوزنبان» به سی‌و‌نهمین جشنوارۀ بین‌المللی تئاتر فجر

تهیه کننده تئاتر رادیویی «سوزنبان» از راه یابی تئاتر رادیویی فولاد مبارکه با عنوان «سوزنبان» از استان اصفهان در جمع ده اثر برتر سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

«کمال اخیش» در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به راهیابی تئاتر رادیویی «سوزنبان» به سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اظهار داشت: این تئاتر به تهیه کنندگی کمال اخیش از همکاران رادیو فولاد در روابط عمومی فولاد مبارکه، کارگردانی محمدرادمهر و نویسندگی هوشنگ جمشیدیان به جمع رقابت ده نمایش رادیویی منتخب جشنواره مذکور راه یافت.

وی افزود: تئاتر رادیویی «سوزنبان» نمایش رادیویی است که در بخش رادیو تئاتر پذیرفته شد و در کنار 9 نمایش دیگر روز چهارشنبه اجراء می شود.

تهیه کننده تئاتر رادیویی «سوزنبان» ماجرای این تئاتر را به جنگ تحمیلی ایران و عراق مربوط دانست و گفت: ماجرا این تئاتر به سوزنبانی اشاره دارد که در روزهای اشغال خرمشهر تک و تنها با ریل آهنی مواجه می شود که در اثر حمله عراقی ها قطع شده است و قطارباری در راه است و ماجرا در گره افکنی های سوزنبان و تصمیمات پیش روی اوست.

وی افزود: تئاتر رادیویی «سوزنبان» از معدود نمایش هایی است که با یک کاراکتر اجراءمی شود که چالش برانگیز است و نقش آن را «محمدرادمهر» برعهده خواهد داشت.

«اخیش» با اشاره به اینکه نمایش در رادیوفولاد تولید شده و تنها اثر راه یافته از استان اصفهان به سی و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است، گفت: بهزاد فراهانی، بهرام ابراهیمی، نسیم ادبی، شهرام گیل آبادی و علی فهیم دانش مسئولیت داوری رادیو تئاتر حاضر در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر را برعهده دارند.

وی گفت: مدیریت این بخش را امین رهبر برعهده دارد و تئاتر رادیویی «سوزنبان» در ایام جشنواره در سالن عباس جوانمرد خانه تئاتر اجراء و داوری می شود.

تهیه کننده تئاتر رادیویی «سوزنبان» با اشاره به اهمیت جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: این جشنواره که توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رادیو نمایش برگزار می شود مهمترین جشنواره نمایشهای رادیویی است و این افتخاری برای روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =