• ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹
  • کد خبر: 10158
  • readingTime: ۱ دقیقه
رسول کربکندی

رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن باید از 5 بازی آینده 11 امتیاز کسب کند.

به گزارش ایراسین، رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، چنانچه رحمان رضایی در ۵ بازی آینده ۱۵ امتیاز کسب کند و علاوه بر پاداش ویژه در سمت خود تا پایان فصل خواهد ماند و چنانچه در این پنج بازی ۱۱ امتیاز کسب کنند بحث تغییر سرمربی فعلاً از دستور کار هیات مدیره خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسه روز چهارشنبه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن پیرو جلسه روز سه شنبه گذشته، جلسه‌ای صدرصد فوتبالی بود، در این جلسه یک سری از مصوبات هیئت مدیره به رحمان رضایی ابلاغ شد. در این جلسه شرایط ادامه همکاری باشگاه با سرمربی تیم فوتبال برای پنج بازی آتی تیم ذوب‌آهن در لیگ برتربه وی ابلاغ شد. 

رسول کربکندی در پایان ضمن تاکید بر این نکته که اگر رحمان رضایی در پنج بازی آینده نتواند حداقل ۱۱ امتیاز بدست آورد با وی قطع همکاری خواهد شد، گفت: بدیهی است طی بازی‌های مذکور به روال گذشته از هرگونه حمایتی از وی اعم از جذب هر بازیکنی که مدنظر ایشان باشد و به لحاظ قانونی منعی نداشته باشد دریغ نخواهیم کرد و همه امکانات لازمه را همانند قبل در اختیار رضایی خواهیم گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =