بهادر احرامیان مدیرعامل فولاد یزد

نایب‌رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: به نظر من مهمترین اقدام رئیس جدید ایمیدرو می تواند ادامه مسیر باقی مانده خصوصی سازی و تلاش در راستای سیاستگذاری تنظیم بازار باشد تا بازار صنایع معدنی به سمت اقتصاد رقابت محور پیش برود.

بهادر احرامیان نایب‌رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد در گفتگو با خبرنگار ایراسین در رابطه با انتصاب رئیس جدید ایمیدرو گفت: چه آقای خداداد غریب پور و چه آقای وجیه ا... جعفری که به جای ایشان منصوب شدند، هر دو از مدیران شناخته شده صنعتی کشور هستند و سوابق بسیار خوب و درخشانی دارند. به هر حال آقای رزم حسینی هم می خواهد افراد و نیروهایش را آنطور که تمایل دارد چینش کند و این از اختیارات هر وزیری است و باید بتواند برنامه هایی را که مد نظر قرار داده اجرا کند. به هر حال باید ببینیم آقای رزم حسینی چه برنامه هایی برای ایمیدرو دارند و الان برای قضاوت این انتصاب خیلی زود است.

احرامیان در ادامه به مهمترین اقدامی که ایمیدرو می تواند به آن بپردازد اشاره کرد و افزود: به نظر من مهمترین اقدام، ادامه مسیر باقی مانده خصوصی سازی و تلاش در راستای سیاستگذاری تنظیم بازار است تا بازار صنایع معدنی به سمت اقتصاد رقابت محور پیش برود.

نایب‌رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد در خاتمه در مورد آخرین وضعیت معادن و صنایع معدنی گفت: در حال حاضر در محصولات معدنی، تمام زنجیره درگیر مباحث قیمت گذاری و مداخلات و اعمال نظر های دولتی است و من فکر می کنم نظرات و نقش فعال مدیر ایمیدرو در این وضعیت می تواند خیلی موثر و راهگشا باشد. مدیر جدید ایمیدرو باید در زمینه شکل دادن به سیاست ها، فعالانه برخورد کند و از نظرات مختلف استفاده کند تا به صنعت معدن و فولاد کمک کند؛ به خصوص بخش معدن که نیازمند سرمایه گذاری زیادی است و باید بتواند با کمک های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) جایگاه خودش را پیدا کند.  

شایان ذکر است وزیر صنعت معدن و تجارت 17 آذر طی حکمی وجیه ا... جعفری را به عنوان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) منصوب کرد. جعفری پیش از این به عنوان مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران فعالیت می کرد که اکنون جایگزین خداداد غریب پور شده است. غریب پور از آذر 97، هدایت ایمیدرو را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =