شکوری1

رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران گفت: امیدواریم در ایمیدرو تعامل خوبی با بخش خصوصی صورت بگیرد و بخش عمده‌ای از تصدی‌گری دولت به بخش خصوصی در قالب انتقال مدیریت واگذار شود.

دکتر بهرام شکوری رئیس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با ایراسین در مورد تغییر رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو گفت: آقایان کرباسیان و غریب‌پور هردو از مدیران برجسته و لایق کشور هستند که فضای کشور را به خوبی می‌شناسند و در زمان حضور در ایمیدرو به خوبی سوار کار شده و با استفاده بهینه از بدنه کارشناسی ایمیدرو، نسبت به توسعه عملکرد این سازمان گام برداشتند و واقعاً حیف است مدیران توانمندی مانند آنها برسرکار نباشند. با این حال این حق وزیر است که تیم همکار خود را انتخاب کند.

شکوری در ادامه افزود:جناب آقای جعفری رئیس جدید هیات عامل ایمیدرو نیز از مدیران با سابقه و با تجربه محسوب شده و انتخاب خوبی برای ایمیدرو است. ایشان سال‌ها است در مسئولیت‌های مختلفی حضور داشته و همواره کارنامه موفقی از خود به جا گذاشته است.

رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران خاطر نشان کرد: آقای جعفری از جمله مدیرانی است که افکار بخش ‌خصوصی را دارد و امیدواریم با حضور ایشان در ایمیدرو شاهد توسعه هرچه بیشتر این سازمان باشیم.

عضو هیئت مدیره خانه معدن ایران در خاتمه به کم شدن تصدی گری دولت اشاره کرد و گفت: البته توجه به این نکته ضروری است که منظور ما از توسعه، بزرگ‌تر شدن سازمان نیست، بلکه لازم است تعامل خوبی با بخش خصوصی صورت گرفته و تلاش شود تا بخش عمده‌ای از تصدی‌گری دولت به بخش خصوصی در قالب انتقال مدیریت واگذار شود. آقای جعفری همین کار را در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران انجام داد و واقعا آن سازمان را هم از لحاظ درآمدی به نقطه خوبی رساند و هم تصدی‌گری را به حداقل رسید. انشاالله در ایمیدرو همین مشی را ادامه داده و از تجربه دوستان قدیمی نیز استفاده کند.

شایان ذکر است وزیر صنعت معدن و تجارت 17 آذر طی حکمی وجیه ا... جعفری را به عنوان رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) منصوب کرد. جعفری پیش از این به عنوان مدیر عامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران فعالیت می کرد که اکنون جایگزین خداداد غریب پور شده است. غریب پور از آذر 97، هدایت ایمیدرو را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =