طهمورث جوانبخت

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ابتدای فعالیت خود تا به امروز همواره سعی کرده تا ضمن حفظ بازارهای جهانی، سهم بالایی در زمینه صادرات غیر نفتی کشور داشته باشد و به اقتصاد کشور یاری رساند.

طهمورث جوانبخت معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین به جایگاه ممتاز فولاد مبارکه در میان سایر شرکت ها اشاره کرد و افزود: فولاد مبارکه اصفهان با اخذ انواع استانداردهای مدیریت کیفیت، رضایت و شکایت مشتریان و اخذ انواع گواهینامه های معتبر بین المللی از شرکت های بازرسی و کنترل بین المللی همچون SGS، RINA و... و همچنین حضور در جوایز معتبر بین المللی همچون جایزه EFQM و  MAKEو همچنین جوایز معتبر داخلی همچون جایزه ملی کیفیت و جوایز نوآوری خود را در معرض ممیزی و ارزیابی نخبگان صنعت در سطح جهانی و ملی قرار داده و از این گذر با کمک استقرار انواع نظام های مدیریت کیفیت، رضایت و شکایت مشتریان و مدل های تعالی معتبر داخلی و بین المللی همتراز با شرکت های معتبر بین المللی در حال تولید و عرضه محصولات در بازارهای صادراتی است.

وی به حفظ و حضور مدام این شرکت در بازارهای جهانی اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط بی ثبات جهانی این شرکت از ابتدای بهره برداری تاکنون به صورت مداوم حضور خود را در بازارهای جهانی حفظ کرده است که خود نشان دهنده جایگاه و سهم بالای فولاد مبارکه اصفهان در زمینه صادرات غیرنفتی در میان سایر شرکت ها است.

جوانبخت در ادامه درباره عملکرد صادراتی این شرکت در 6 ماهه نخست سال جاری گفت: شرکت فولاد مبارکه برای 6 ماهه اول سال جاری به میزان 284 هزارتن انواع محصولات تخت به بازارهای خارجی صادر کرده است که در این میان بیشترین میزان صادرات مربوط به محصولات نیمه نهایی (اسلب)  با 146.978 هزارتن بوده است که 52 درصد از صادرات این شرکت را در برگرفته و محصولات گرم و اسیدی شویی با 103.470 هزارتن و 36 درصد بیشترین حجم صادرات این شرکت را به خود اختصاص داده اند.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه به کشورهای مقصد این شرکت در 6 ماهه سال جاری در زمینه صادرات پرداخت و افزود: محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در 6 ماهه نخست سال جاری به کشورهایی در مناطق مختلف از جمله شرق آسیا، خاورمیانه، آسیای میانه و اروپا صادر شده است و در این میان می توان به کشورهای چین، امارات، افغانستان، اندونزی، عراق، عمان، ترکیه، اسپانیا و... اشاره کرد.

وی در مورد بیشترین حجم صادراتی محصولات فولاد مبارکه گفت: بیشترین میزان صادرات به مناطق شرق آسیا و خاورمیانه بوده است که مربوط به کشور چین با سهم بیش از 40 درصد و بعد از آن مربوط به کشورهای افغانستان، امارات و اندوزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =