• ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
  • کد خبر: 44400
  • readingTime: ۱ دقیقه
بدهی خارجی دلار ارز

سیر نزولی قیمت ارز درحالی ادامه دارد که قیمت دلار هم اکنون در بازار ارز و خیابان فردوسی به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشته است؛ در روزهای اخیر تعداد فروشنده ها خیلی بیشتر از خریداران بوده است.

به گزارش ایراسین به نقل از تسنیم، قیمت دلار که با اغاز جنگ فلسطین و تحولات منطقه با افزایش همراه شده و به کانال ۵۳ هزار تومان هم رسیده بود، با ورود بازارساز از روزهای قبل وارد سیر نزولی شده بود و هم اکنون در کف بازار به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشته است.

فعالان بازار ارز می گویند: از چند روز قبل فقط فروشنده‌ها در بازار هستند و کمتر خریداری مایل به خرید ارز در این قیمت‌هاست؛ انها میگویند: خریداران ارز منتظر کاهش بیشتر قیمت ها هستند و به همین دلیل فعلا برای خرید، دست نگه داشته اند.

مشاهدات میدانی از خیابان فردوسی نشان میدهد، دلال‌های ارزی که هر روز در خیابان منوچهری تجمع می کنند، همه فروشنده شده‌اند و از ترس ضرر بیشتر میخواهند دلارهایی که در قیمت های بالا خریده بودند را بفروشند ولی مشتری ندارند.

قیمت دلار که در روزهای قبل در کانال ۵۰ هزار تومان در نوسان بود از عصر دیروز و صبح امروز به کانال ۴۹ هزار تومان بازگشته است؛ پیش از تحولات اخیر، قیمت دلار در سه چهار ماه قبل در کانال ۴۹ هزار تومانی در نوسان بود.

قیمت سکه نیز که در هفته گذشته کانال ۳۳ میلیونی را هم دیده بود هم اکنون به کف کانال ۲۸ میلیونی رسیده است.

گفتنی است؛ قیمت‌های درج شده در کانال‌های تلگرامی بالاتر از قیمت‌های واقعی ارز در خیابان فردوسی و بازار طلا و ارز است؛ بازاری‌ها پیش بینی می کنند که ادامه روند فعلی در بازار موجب کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =