سپاهان ۲ _ شهرداری سیرجان ۱

لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با پیروزی مدعیان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، روز گذشته جمعه و با برگزاری پنج بازی پیگیری شد. در این هفته تیم‌های مدعی قهرمانی فوتبال زنان یعنی خاتون بم، شهرداری سیرجان و فولاد مبارکه سپاهان برابر رقبا به پیروزی رسیدند تا معادلات قهرمانی همچنان مانند گذشته برقرار باشد.

در این هفته سپاهان به ارومیه رفته بود و میهمان تیم همیاری آذربایجان غربی بود. سپاهانی‌ها در این بازی با تک گل سه امتیازی مریم رهیده به برتری دست یافتند و با ۴۱ امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول رقابت‌ها را تثبیت کردند.

مدافع عنوان قهرمانی یعنی شهرداری سیرجان نیز در یک بازی پرگل و دیدنی با نتیجه سه بر دو از سد کیان نیشابور گذشت. این دومین بازی پیاپی بود که شهرداری سیرجان در رقابت‌های لیگ برتر دو گل دریافت می‌کرد و به نظر می‌رسد نظم تیم مریم جهان‌نجاتی شاید در هفته‌های پایانی برای او و تیمش دردسر ساز شود.

صدرنشین فعلی لیگ برتر یعنی خاتون بم نیز به مصاف ملوان بندانزلی رفت و شکست سنگین پنج بر دو را به حریف پرآوازه خود تحمیل کرد تا همچنان با ۴۶ امتیاز و فاصله دو امتیازی نسبت به شهرداری سیرجان در صدرجدول قرار گیرد.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم لیگ به شرح زیر است:

ملوان بندرانزلی ۲ _ ۵ خاتون بم

شهرداری سیرجان ۳ _ ۲ کیان نیشابور

همیاری آذربایجان غربی صفر _ ۱ سپاهان اصفهان

ذوب‌آهن اصفهان ۹ _ صفر ملی‌پوشان شهرکرد

زارع باتری سنندج ۲ _ ۱ پالایش گاز ایلام

سارگل بوشهر صفر _ ۳ نماینده البرز(باخت انضباطی)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =