• ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
  • کد خبر: 9868
  • readingTime: ۱ دقیقه
رحمان محمدی‌راد

لیگ برتر والیبال آقایان ایران امسال بسیار سخت است و همه تیم‌ها کاملاً مجهز وارد مسابقات شده‌اند.

به گزارش ایراسین، رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه پس از پیروزی مقابل شهرداری ورامین در هفته هفدهم لیگ برتر ایران در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: ما در مقابل شهرداری ورامین سرویس‌های خوبی به زمین حریف زدیم و توانستیم حملات این تیم را که نقطه قوتشان بود، دچار اختلال کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنانم با تمام احترام مقابل شهرداری ورامین قرار گرفتند و توانستند این تیم را تحت تأثیر قرار دهند. بازیکنان اصلی این تیم شهرداری ورامین غایب بودند و آسیب‌دیدگی لیبروی ورامینی‌ها هم باعث شد تا بازیکنان جوان این تیم تاوان این موارد را پس بدهند.

رحمان محمدی راد با اشاره به استفاده از سیستم ویدئو چک گفت: با وجود ویدئو چک، آرامش بر مسابقات حاکم شده است و بازیکنان و مربیان بدون استرس بازی را دنبال می‌کنند. از مسئولان تشکر می‌کنم و امیدوارم کیفیت این سیستم بالاتر برود.

مجید تابش‌نژاد سرمربی تیم شکست خورده شهرداری ورامین  نیز اظهار داشت: تیم ما با وجود پنج مصدوم که همگی بازیکنان اصلی هستند، کامل نیست و علاوه بر این، امروز لیبرو نیز نداشتیم. متأسفانه مشکلات به صورت متوالی برای ما پیش می‌آید.

وی افزود: در این شرایط بازیکنان من بسیار تلاش کردند، ولی در دریافت اول با مشکل جدی مواجه بودیم. ابزار و قدرت تیم ما همین قدر است. بازیکنان من تلاش بسیاری کردند، ولی حریف ما تیم پرمهره سپاهان بود.

مجید تابش‌نژاد با بیان اینکه باید سطح توقعات مطابق با توانایی و قدرت تیم باشد، تصریح کرد: شهرداری در سال‌های قبل بازیکنان ملی‌پوش زیادی در اختیار داشت که همه آن‌ها این تیم را ترک کردند، هر کس باید در چارچوب وظایف و اختیارات خود صحبت کند و به دنبال حاشیه‌سازی نباشد، وظیفه همه ما کمک به والیبال و ارتقای آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =