پوستر جشنواره فولاد

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران طی اطلاعیه ای در خصوص برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اعلام کرد که این رویداد به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است.

به گزارش ایراسین به نقل از انجمن فولاد ایران در این اطلاعیه آمده است:

ضمن آرزوی سلامتی برای همه همکاران عزیزمان در زنجیره آهن و فولاد و پیرو پیگیری های تولیدکنندگان و تامین کنندگان زنجیره آهن و فولاد کشور، به اطلاع می رساند به دلیل شرایط خاص کشور در رابطه با بحران کرونا و محدودیت های ایجاد شده در این خصوص، برگزاری "سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران" در تاریخ مرسوم سالیان گذشته (23 دیماه) برگزار نخواهد شد.

لذا ضمن سپاس از توجه ویژه تولیدکنندگان آهن و فولاد کشور، تامین کنندگان داخلی، شرکت های دانش بنیان و مقامات و مسئولین دولتی و حاکمیتی به مقوله بومی سازی، توسعه تکنولوژی و حداکثر استفاده از توان داخلی که در 3 سال اخیر منتج به صرفه جویی ارزی 2 میلیارد دلاری در صنعت فولاد کشور شده است، به اطلاع می رساند نظر به مقدمات متعدد لازم برای این رویداد ملی،  امکان برگزاری "سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران" در دی ماه سال جاری میسر نمی باشد.

 انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در تلاش است با بهبودی نسبی وضعیت پاندمی ویروس کرونا در کشور و با اخذ موافقت لازم از مراجع ذیربط، نسبت به برگزاری این رویداد ملی در زمان مناسب اقدام نماید. بدیهی است زمان و نحوه برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد ملی متعاقباً از سوی این انجمن اعلام خواهد گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =