مهناز امیرشقاقی

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم شهرداری بم را به خوبی مورد آنالیز قرار داده بودیم.

به گزارش ایراسین، تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه توانست در هفته سوم لیگ برتر ایران با نتیجه سه بر یک از سد تیم شهرداری بم بگذرد، مهناز امیر شقاقی سرمربی فولاد مبارکه سپاهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون این پیروزی گفت: بازی خوبی بود و تیم شهرداری بم در این دیدار، منسجم و با برنامه عمل کرد، خیلی خوشحالم که توانستیم دومین سه امتیاز را در دومین بازی کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تیم حریف را خوب آنالیز کرده بودیم، افزود: ساختار تیم حریف را خوب واکاوی کردیم و هر کدام از بازیکنان ما به برنامه تاکتیکی خود عمل کردند و در نهایت هم توانستیم پیروز میدان شویم.

مهناز امیر شقاقی خاطرنشان کرد: تیم ما به مدت یک ماه و نیم اردوی خوب داشت و بدلیل شیوع ویروس کرونا بازیکنان خود را قرنطینه کردیم تا رفت و آمدها کم شود و تمرینات خوبی انجام دادیم تا توانستیم به آمادگی لازم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه بدنه قبلی تیم خود را حفظ کردیم، اظهار داشت: تلاش کردیم روی کارهای تیمی و تاکتیکی بیشتر کار کنیم، دوست دارم بانوان هم مثل آقایان به صورت کلاسیک فوتبال بازی کنند و در دیدار روز جمعه تیم شهرداری بم بازی خوبی ارائه کرد.

وی در پایان از حمایت های همه جانبه مسوولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تشکر و قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =