• ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
  • کد خبر: 8361
  • readingTime: ۱ دقیقه
هندبال

تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در سومین دیدار خود مقابل نیروی زمینی شهید شاملی تن به شکست داد.

به گزارش ایراسین، در روز پنجم مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان کشور(چهارشنبه 23 مهرماه) تیم ذوب آهن اصفهان در سومین دیدار خود مقابل نیروی زمینی شهید شاملی تن به شکست 28 بر 32 داد، شاگردان کیوان صادقی در تیم ذوب آهن دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. در حال حاضر شهید شاملی با یک بازی کمتر و با ۴ امتیاز و ذوب آهن نیز با ۴ امتیاز در رده اول و دوم گروه A قرار دارند و برای کسب امتیاز بیشتر برای صعود به مرحله بعد تلاش می کنند.

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن بعد از شکست مقابل شهید شاملی کازرون گفت: داشتن تیم جوان این دردسرها را هم دارد، وقتی با تیم جوان کار می‌شود باید انتظار داشته باشیم بازیکنان توپ‌ها رو لو بدهند، در دفاع ضعف‌هایی داشته باشند و موقعیت های خوب را از دست بدهند.

وی با بیان اینکه در هندبال دروازه‌بان ۷۰ درصد در پیروزی تاثیر دارد، افزود: اگر بررسی کنیم چند توپ توسط بازیکنانم به دست دروازه‌بان مقابل خورد و ما آن را از دست دادیم ولی در مقابل توپ‌های تک به تک تیم مقابل، همه گل شد. این کار ما را سخت می‌کند جایی که باید کاری کنیم که توپ‌ها گل شود آن‌ها را از دست می‌دهیم و حتی گل می‌خوریم، در این دور از مسابقات زمان برای آمادگی کم داشتیم.

کیوان صادقی ادامه داد: در حین مسابقات هر چقدر که بیشتر بازی کنیم شرایط تیم بهتر می‌شود. امیدوارم بتوانیم جزو ۶ تیم باشیم، بعد باید در مرحله های بعدی باید برای موفقیت بیشتر تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =