بایگانی

هلدینگ فولاد متیل با برگزاری کارگاه دو روزه ویژه مدیران و کارشناسان بازرگانی، استفاده از سامانه بازارگاه فروش برخط (Metil Market) و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را آموزش داد. این سامانه‌ها با هدف تسهیل خرید آنلاین محصولات فولادی، امکان ثبت سفارش مستقیم توسط مشتریان و بازاریابان، ارائه خدمات جانبی و خرید اعتباری فراهم شده و تجربه‌ای هوشمندانه از تعامل و ارتباط بین شرکت‌های گروه فولاد متیل و مشتریان ایجاد می‌کند.

به گزارش ایراسین، آموزشی کارگاه دو روزه با موضوع فروش الکترونیکی بازارگاه فروش برخط محصولات فولادی (Market place) و سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) ویژه مدیران و کارشناسان بازرگانی شرکت‌های تابعه هلدینگ برگزار شد.

در این کارگاه که با همکاری شرکت بین المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون (ایریسا) برگزار شد شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی در مورد اصول کار با این سامانه‌ها مطالبی را آموختند.

هدف از راه‌اندازی این سامانه، تسهیل خرید مشتریان از محصولات مراکز خدماتی تابعه هلدینگ فولاد متیل و همچنین بازاریابی و فروش محصولات در محل کارخانه مشتریان است. به‌عبارت دیگر، ثبت سفارش به صورت آنلاین و در محل برای مشتریان و توسط خود مشتری یا بازاریابان انجام می‌شود.

با راه‌اندازی این سامانه، امکان دسترسی مشتریان در سراسر کشوره به تمامی محصولات فولادی موجود در مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل فراهم می‌شود. همچینین مشتریان می‌توانند علاوه بر خرید محصولات، درخواست خدمات مورد نیاز خود را نیز در سامانه ثبت و نهایی کنند.

به‌علاوه با توجه به محدودیت‌های موجود برای انتقال وجه و خرید نقدی، امکان خرید اعتباری نیز پیش‌بینی شده است و مشتریان می‌توانند پس از اعتبارسنجی، از این امکان استفاده کنند. در این بین سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان (CRM) نیز نقشی کلیدی را ایفا می‌کند و ارتقا سطح تعامل میان شرکت‌های گروه فولاد متیل و مشتریان را به همراه دارد.

گفتنی است سامانه بازارگاه فروش برخط محصولات فولادی (Metil Market) پیش از این در نمایشگاه فولاد کیش ۱۴۰۴ به همراه سامانه هوش تجاری هلدینگ فولاد متیل (Metil BI) توسط سعید زرندی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه رونمایی شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =