• ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۸
  • کد خبر: 7289
  • readingTime: ۱ دقیقه
محصولات فولادی

بر اساس آمار منتشر شده از سوی انجمن فولاد ایران نگاهی به میزان تولید آهن اسفنجی فولاد میانی و کل محصولات فولادی در ۴ماهه نخست در سال ۹۹ و ۹۸ داشتیم که بر این مبنا بیشتر محصولات تولیدی با رشد مثبت همراه بودند.

به گزارش ایراسین، تیرآهن به عنوان یکی از محصولات تولیدی در کشور طی ۴ماهه نخست ۹۸، ۳۶۹هزارتن تولید شده و این درحالیست که میزان تولید این محصول در مدت مشابه امسال ۴۱۳ هزار تن بوده و از رشد ۱۲درصدی برخوردار شده است.

میلگرد به عنوان یکی دیگر از تولیدات شرکت‌های صنایع فولادی ایران در مدت ۴ ماه اول سال ۹۸، ۲۷۰۷هزارتن تولید شده که این رقم در سال ۹۹ به ۳۰۲۳هزار تن رسیده و بازهم با رشد ۱۲درصدی همراه شده است.

نبشی و ناودانی و سایر مقاطع نیز در ۴ ماهه ۹۸، ۲۶۸هزارتن تولید شده و در مدت مشابه امسال این عدد به ۲۶۱هزارتن رسیده و با رشد منفی ۳درصدی همراه گردیده است. مجموع مقاطع طویل فولادی در سال گذشته از فروردین تا تیرماه ۳۳۴۴هزار تن بوده و امسال به ۳۶۹۷هزارتن رسیده و با رشد ۱۱درصدی روبرو شده است.

ورق گرم یکی دیگر از محصولات مهم تولیدی در ایران است که طی ۴ماهه ۹۸، ۳۰۱۰هزارتن تولید شده و امسال نیز به ۳۰۵۱هزارتن تولید رسیده و با رشد ۱درصدی همراه شده است.

ورق سرد هم در مدت ۴ ماهه ۹۸، ۸۷۱هزارتن تولید شده و در مدت مشابه ۹۹، به ۹۰۴هزارتن رسیده است‌
ورق پوششدار نیز از دیگر مخصولات تولیدی در کشور است که در ۴ماه نخست سال گذشته ۵۳۶هزازتن تولید شد و در ۴ ماه اول امسال نیز به ۴۷۰هزارتن رسید و با رشد منفی ۱۲درصد مواجه شد.

مجموع مقاطع تخت فولادی در ۴ماهه اول سال ۹۸ ۳۵۸۶هزارتن بوده و امسال به ۳۵۶۰هزارتن رسیده و رشد منفی ۱درصدی داشته است.

کل محصولات فولادی تولیدی در ۴ماهه اول ۹۸ برابر با ۶۹۳۰هزارتن بوده و در امسال به ۷۲۵۷هزارتن رسیده و ۵درصد رشد داشته است.

بیلت و بلوم نیز طی ۴ماهه ۹۸، ۵۱۲۸هزارتن تولید شده و امسال نیز طی ۴ماه نخست اول سال به ۵۵۶۲هزارتن رسبده و با رشد ۸درصدی همراه شده است.

اسلب نیز طی ۴ماه اول سال ۹۸، ۳۵۵۵تن تولید شده و امسال طی این مدت به ۳۹۲۱هزارتن رسیده و با رشد ۱۰درصدی در تولید همراه شده است.

فولاد میانی یکی دیگر از محصولات تولیدی در کشور است که در ۴ماه اول ۹۸، به میزان ۸۶۸۳هزارتن تولید شده و امسال نیز در این مدت زمان ۹۴۸۳هزارتن تولید کرده و با رشد ۹درصدی همراه گردیده است.

در مجموع آهن اسفنجی تولید شده در مدت ۴ماه اول امسال ۹۴۶۸هزارتن بوده و امسال این عدد به ۱۰۵۸۱هزارتن رسیده و به رشد ۱۲ درصدی دست یافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =