• ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
  • کد خبر: 5638
  • readingTime: ۱ دقیقه
لغو دیدار دوتیم سپاهان -پرسپولیس اسفند98

عکس:مجتبی جهان بخش

بدون شک فردا چشم فوتبالی ها به رای کمیته استیناف پیرامون بازی برگزار نشده دو تیو فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس می باشند.

به گزارش ایراسین، بیش از دو ماه کلیه فعالیت های ورزشی از جمله فوتبال به حالت تعطیل در آمده است، اما فردا یک اتفاق فوتبالی خواهد افتاد و آن اینکه کمیته استیاف فردا پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه ساعت ۱۱  پیرامون جنجالی ترین پرونده فوتبال ایران رای خواهد داد.

پس از ماجراهای پرحاشیه و بسیار جنجالی مربوط به دیدار دو تیم فولاد مبارکه سپاهان  پرسپولیس تهران در ورزشگاه نقش جهان و اتفاقاتی که منجر به اعلام حکم اولیه کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی سه بر صفر پرسپولیسی ها و جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی سپاهان شد، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در کمیته استیناف شکایت کرده و این کمیته نیز فردا به اعتراض این باشگاه رسیدگی خواهد کرد.

پرسپولیسی ها عقیده دارند حکم بدوی با توجه به مستندات و آئین نامه بازی ها، گزارش داور، ناظر بازی و همچنین فرماندهان نیروی انتظامی به درستی صادر شده است اما سپاهانی ها نیز با استناد به برخی بندهای برگزاری مسابقات به این رای اعتراض کرده اند.

بنا به اعتقاد سپاهانی ها، تاخیر این تیم در رسیدن به ورزشگاه به دلیل مسایلی بوده که خارج از اراده و کنترل مسئولان این تیم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =