گل گهر

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال روز دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ رای خود را درباره پرونده جنجالی بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان صادر می‌کند.

به گزارش ایراسین، پرونده شکایت ۳ باشگاه استقلال تهران، پیکان تهران و فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه گل‌گهر سیرجان در خصوص استفاده غیرمجاز از بازیکن گابنی بعد از صدور حکم در کمیته انضباطی به استیناف رفته و اهالی فوتبال مدت‌ها است منتظر حکم نهایی‌ آن هستند.

طی حکم کمیته انضباطی بازی‌های گل‌گهر مقابل استقلال،‌ پیکان و فولاد مبارکه سپاهان ۳ بر صفر به سود حریفان شده و حالا کمیته استیناف باید این حکم را تایید یا رد کند.

در این‌باره طی هفته‌های گذشته جنجال‌های مختلفی پیش آمده و افراد متعددی به اظهارنظر پرداختند. حالا بعد از کش‌وقوس‌های فراوان قرار است سه‌شنبه دوازدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۰ استیناف تشکیل جلسه بدهد و حکم خود را صادر کند.

با اعلام مهدی دادرس عضو کمیته استیناف، این شورا فردا با حضور همه اعضا تشکیل می‌شود و بعد از بررسی نهایی مستندات، حکم خود را صادر خواهد کرد.

در صورتی‌که کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را رد کند، با توجه به اینکه فولاد مبارکه سپاهان ۴ بر ۲ مقابل نماینده سیرجان تن به شکست داده، این شکست برای سپاهان باقی خواهد ماند.

آن چیزی که برای همه محرز است این است که گل‌گهر مرتکب تخلف شده و باید در ۳ بازی ۳ بر صفر بازنده شود، حالا باید دید کمیته استیناف مطابق انتظار به این تخلف ورود می کند و یا اینکه فشار باشگاه های پرسپولیس تهران و گل‌گهر سیرجان بر رای آنها اثر می‌گذارد؟!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =