چشم انداز مثبت BHP  در تولید محصولات معدنی

شرکت BHP از رشد 6.3 درصدی تولید سنگ آهن در سه ماهه نخست سال میلادی خبر داد که با وجود اختلال در اقتصاد جهانی ناشی از شیوع تاج ویروس تاجدار، چشم انداز دو محصول اصلی خود را بدون تغییر نگه داشته است.

به گزارش ایراسین به نقل از ماینینگ، کل تولید سنگ آهن BHP با 3درصد افزایش به 181 میلیون تن رسید و دستورالعمل برای سال 2020 بین 242 تا 253 میلیون تن بدون تغییر باقی مانده است. همچنین میزان تولید سنگ معدن در سه ماهه منتهی به 31 مارس 68 میلیون تن بوده است که نسبت به سال گذشته 64 میلیون تن افزایش یافته است. با این حال ، پیش بینی UBS  برای تولید 69.2 میلیون تن محصول را به دلیل شرایط موجود از دست داد. سنگ آهن استرالیا غربی (WAIO) نیز علیرغم تأثیرات جوی، رکورد تولید روزانه را به دست آورد.

در معادن شیلی هم رکورد متوسط تولید کنسانتره در Escondida زده شد و سنگ معدن نیز در  Spence انباشته شده است. بنابراین می توان گفت که تولید معادل مس این گروه بزرگ معدنی در طی 9ماه منتهی به مارس 2020 بطور گسترده ای تغییر نکرده است.

البته دستورالعمل برای شرکت‌های تولیدکننده مس BHP  بدون تغییر باقی مانده است و ادامه فعالیت معدن آنتامینا پس از تعلیق عملیات به دلیل شیوع ویروس کرونا در دست بررسی است.

همچنین دستورالعمل تولید برای سال مالی 2020 برای نفت ، سنگ آهن و زغال سنگ متالورژی بدون تغییر مانده است.

Mike Henry رئیس  اجراییBHP گفت: ما علیرغم تأثیرات حاصل از شیوع کرونا و تغییرات آب و هوایی در استرالیا ، عملکرد بسیار خوبی را در سراسر نمونه کارها ارائه کرده ایم."

به گفته وی، BHP تاکنون با وجود اینکه تعداد کمی از 72هزارنفر کارکنانش که نتیجه آزمایش covid-19 آنها مثبت بوده، بسیاری از عملیاتهای آنها تحت تأثیر این بیماری قرار نگرفته است.

انتها/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =