• ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
  • کد خبر: 5511
  • readingTime: ۱ دقیقه
فوتسال

دو باشگاه گیتی پسند و مس سونگون به برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال به‌صورت تک‌بازی اعتراض دارند.

به گزارش ایراسین، کمیته فنی و توسعه فوتسال فدراسیون فوتبال تصمیم بر این گرفته که فینال لیگ برتر فوتسال را بصورت تک بازی برگزار کنند که این تصمیم اعتراض مسئولان دو باشگاه گیتی پسند و مس سونگون را در بر داشته است.  

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون  پیرامون این تصمیم اظهار داشت: نمی‌دانم این تصمیم اصلاً به تیم‌ها ابلاغ شده یا نه، اما همانطور که گفتم به شخصه با این تصمیم کار نمی‌کنم و به خاطر یک بازی سر تمرین تیمم برنمی‌گردم، باید ۲۰ الی ۳۰ روز قبل از بازی فینال به ما اعلام کنند تا تمریناتمان را آغاز کنیم تا یک فینال با کیفیت داشته باشیم. هم ما و هم گیتی‌پسند بازیکنان ملی‌پوش زیادی داریم و ممکن است در صورت عدم آمادگی، فشار سنگینی به بازیکنان وارد شود و دچار مصدومیت شوند.

 همچنین محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند در این خصوص گفت: ما طبق ابلاغ سازمان لیگ فوتسال و هیئت رئیسه برنامه‌ریزی خواهیم‌کرد و کمیته‌فنی برای ما در این‌خصوص مرجع تصمیم گیرنده نیست بلکه برگزاری لیگ و برنامه ریزی آن در اختیارات سازمان لیگ است که تا کنون به ما اعلام نشده است.

قائم مقام گیتی پسند افزود: تا جایی که ما اطلاع داریم مصوبه هیئت رئیسه دو بازی رفت و برگشت و در صورت تساوی بازی سوم است، مگر می‌شود و عقلانیست که تکلیف ۸ ماه زحمت باشگاه ها اعم از سرمایه گذار، کادر فنی و بازیکنان را در یک بازی خلاصه کرد، این تصمیم باری به هر جهت و رفع تکلیف است.

وی در پایان افزود: دو باشگاه گیتی پسند و مس سونگون از ابتدا تیم هایشان را برای قهرمانی بسته اند و این یعنی هزینه کردن در سطح قهرمانی ایران، حالا با چه منطقی تکلیف لیگ را در ۴۰ دقیقه مشخص می کنند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =