• ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
  • کد خبر: 17209
  • readingTime: ۱ دقیقه
علیرضا افضل

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: با دشواری‌های فراوانی تیم سپاهان را راهی لیگ برتر فوتسال کرده‌ایم.

به گزارش ایراسین، علیرضا افضل عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درباره آخرین وضعیت حضور باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: کارهای مربوط به خروج از استان کمیسیون ماده ۵ باشگاه اهورا بهبهان به دستمان رسید و تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرده‌ایم و در حال جذب بازیکن و ثبت قرارداد هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتسال فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه مقابل گیتی‌پسند به میدان خواهد رفت یا خیر، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم با این شرایط روز جمعه در مقابل گیتی‌پسند به میدان برویم. قرارداد بازیکنانمان هنوز ثبت نشده است و اگر شرایط فراهم شود به میدان می‌رویم و درخواست خود را جهت تعویق بازی ارسال کرده‌ایم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان افزود: با دشواری‌های فراوانی تیم سپاهان را راهی لیگ برتر فوتسال کرده‌ایم. سپاهان برندی است که برای فوتسال اصفهان و کشور حائز اهمیت است و این ورود با حمایت‌های مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان انجام گرفت و امیدواریم این حمایت‌ها برای بستن تیمی آبرومند در شأن باشگاه سپاهان ادامه‌دار باشد.

علیرضا افضل درباره بازیکنان و کادر فنی این تیم گفت: قرارداد بازیکنان هنوز ثبت نشده است و کادر فنی نیز شامل احمد باغبانباشی به عنوان سرمربی و جابری، عبدیزدان و باقری به عنوان مربیان است.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز جمعه آغاز می‌شود که با این وجود اصفهان دارای ۲ نماینده با حضور باشگاه‌های گیتی‌پسند و سپاهان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =