• ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
  • کد خبر: 53293
  • readingTime: ۱ دقیقه
اتاق بازرگانی اصفهان

در حاشیه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در اصفهان، رئیس شورای بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفتگو و تعامل را بهترین راهبرد برای پیشبرد اهداف اتاق‌های بازرگانی دانست.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمدرضا گل احمد در مورد نقش گفتگو در حل مشکلات اقتصادی و تجاری بین کشورها گفت: تجارت و اقتصاد گفتگو محور است و در مقایسه با سیاست و مسائل سیاسی متفاوت است.
بازرگانان و تجار متوجه شده‌اند که چگونه با یک‌زبان گفتگوی تجاری صحبت کنند و به همین منظور رویکردACDهم به‌صورت گفتگو محور فراتر از مسائل سیاسی و مسائل حاشیه‌ای است.

گل احمد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی که در این رویداد شاهد هستیم این است که پیش‌ازاین مرجعی که بتواند پروژه‌های سرمایه‌گذاری اصفهان را به نمایش بگذارد، نداشته‌ایم. در حال حاضر در این رویداد با تلاش اتاق بازرگانی اصفهان درگاهی برای معرفی این فرصت‌ها طراحی شده که در آن پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان بارگذاری می‌شود.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: حتی به اعضای ACD هم گفته‌ایم هر کشور پروژه‌های سرمایه‌گذاری خود را برای معرفی در این سایت ارائه دهد تا در این رویداد در دسترس قرار گیرد و با شرکت‌ها و سازمان‌هایی که توانایی تأمین مالی دارند وارد گفتگو و مذاکره شویم.

رئیس شورای بین‌الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان عنوان کرد: مسلماً یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های برگزاری این اجلاس در اصفهان این است که پتانسیل اصفهان به‌عنوان مرکز تجاری و اقتصادی ایران شناخته و به بقیه کشورها معرفی می‌شود. از سوی دیگر در کنار این رویداد نمایشگاه توانمندی صادراتی اصفهان نیز برپا شده تا نماینده کشورهای حاضر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی گفت: تا این لحظه استقبال از اجلاس خوب بوده چرا که طی ۲۰ سال گذشته نشست حضوری در سطح اتاق‌های بازرگانی آسیا نداشته‌ایم و تنها یک نشست مجازی بوده است، در شرایط حاضر همه کشورهایی که انتظار داشته‌ایم در این اجلاس حضور داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =