• ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر: 53019
  • readingTime: ۱ دقیقه
مدیریت پسماند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: اجرای طرح نوماند با هدف اصلاح الگوی مصرف و تفکیک بهینه پسماندها در مبدا در سراسر پایتخت آغاز شده است.

به گزارش ایراسین، رضا محمدی اظهار کرد: در این طرح شهروندان می‌تواننددر نرم افزار شهرزادبه قسمت نوماند مراجعه کرده و درخواست خود را برای تحویل پسماندهای تفکیک شده ثبت کنند تا در روزهای یکشنبه و سه شنبه خودروهای ویژه نوماند با مراجعه به در منزل شهروندان این پسماندها را تحویل بگیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: پس از تحویل پسماندهای خشک، مبلغی بلافاصله درکیف پول شهروندی افراد واریز می‌شود که از آن می‌توانند برای خرید از میادین میوه وتره‌بار و فروشگاه‌های شهروند در کنار دریافت کارت بلیت مترو استفاده کنند.

اقدامات پیش‌بینی‌شده در حوزه پسماند خشک اساسی و ریشه‌ای است و باور داریم مشارکت شهروندان در راستای حس مسئولیت اجتماعی کمک‌کننده خواهد بود؛ چراکه پسماندهای خشک تفکیک شده نهایتاً ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان توسط پیمانکاران در قالب طرح نوماند از شهروندان خریداری می‌شوند که شاید خیلی مبلغ قابل‌توجهی نباشد، اما سبب ایجاد حس مسئولیت اجتماعی شهروندان و همراهی آنها در پاکیزگی و نظافت شهر می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =