بهنام حاجی‌پور

بازیکن تیم والیبال شهداب یزد گفت: با تمام احترامی که برای کادر فصل گذشته گیتی پسند قائل هستم، اما کادر فنی در صدد جلب رضایت بازیکن بود و بازیکن تصمیم می‌گرفت امروز بازی کند یا نفر دیگری در زمین باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، بهنام حاجی‌پور برای فصل ۱۴۰۳_۱۴۰۲ لیگ برتر والیبال به جمع گیتی‌پسندی ها اضافه شد، این بازیکن با اخلاق در طول نیم فصل اول فرصت بازی خوبی پیدا نکرد و در نهایت به دلیل مشکلاتی که با کادرفنی به وجود آمد از جمع قرمزپوشان اصفهانی جدا شد و به تیم سابق خود یعنی شهداب یزد پیوست.
حاجی‌پور در دور برگشت لیگ برتر والیبال جز بازیکنان تأثیر گذار شهداب بود که در نهایت همراه یزدی‌ها به فینال لیگ برتر والیبال رسید و با شکست مقابل فولادسیرجان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال شد.

در ادامه گفت‌وگویی با بهنام حاجی‌پور داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

در خصوص حضور در گیتی‌پسند بگویید، چرا تصمیم گرفتید به این تیم اضافه شوید؟
اوایل سال گذشته بود که هومن باقری برای حضور در گیتی‌پسند با من تماس گرفت، بعد از مدتی به توافق رسیدیم و با حضور در اصفهان قرار دادم را با این باشگاه امضا کردم. دنبال تیمی بودم که فرصت بازی بیشتری داشته باشم و این موضوع را هم با کادرفنی مطرح کردم که در نهایت به دلیل این موضوع، در مبلغ قراردادم تخفیف خوبی به باشگاه دادم. یکی دیگر از دلایل انتخاب این تیم اصفهانی حضور محمدحسین نجاتی به عنوان مربی بود زیرا از یکدیگر شناخت داشتیم. باشگاه گیتی پسند اصفهان یک مجموعه بزرگ، حرفه ایی و قابل احترام است که از لحاظ غیر والیبالی در این باشگاه آرامش داشتم. از گیتی‌پسند کاملاً راضی هستم و همیشه به نیکی از این مجموعه یاد خواهم کرد.

در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال گیتی‌پسند به جز چند بازی آخر نتایج خوبی کسب کرد، دلیل جدایی شما در نیم فصل از جمع قرمزپوشان اصفهانی چه بود؟
برای گیتی‌پسند خیلی زحمت کشیدیم، جز تیم‌هایی بودیم که زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم و ۴۰ روز تمرین آنلاین داشتیم. به جز چند بازیکن با تجربه، بازیکن‌های جویای نامی در تیم حضور داشتند که به دنبال اثبات خود بودند و مجموعه خوبی تشکیل شده بود. در ابتدای فصل قرعه خوبی به گیتی‌پسند خورد که باعث بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان شد، اما به مرور زمان در تیم تصمیم گیرنده‌هایی پیدا شد که دیگر حضور بازیکنان در زمین فنی نبود، اگر چنین اتفاقی رخ نمی‌داد در مسابقه مقابل تیم‌های ایفاسرام اردکان و شهرداری گنبد می‌توانستیم پیروز شویم.با تمام احترامی که برای کادر فصل گذشته گیتی پسند قائل هستم، اما کادر فنی در صدد جلب رضایت بازیکن بود و بازیکن تصمیم می‌گرفت امروز بازی کند یا نفر دیگری در زمین باشد، این موارد باعث شد دیگر نتوانم به تیم کمک کنم و در کمال آرامش از گیتی‌پسند جدا شدم. خیلی از افراد فکر می‌کنند من و مجموعه گیتی‌پسند باهم مشکل داریم، اما باید بگویم با تمام مسئولین این باشگاه در ارتباط هستم. محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه را حضوری دیدم و آرزوی موفقیت برای یکدیگر داشتیم، سعید سلیمی مدیر تیم که یکی از دلسوز ترین افراد است و سعید عقیلی سرمربی تیم را هم در بازی فینال ملاقات کردم. آرزوی موفقیت برای مجموعه بزرگ گیتی پسند دارم و امیدوارم یک سالن اختصاصی با کمک مسئولین برای این باشگاه فراهم شود.

بهنام حاجی‌پور

چرا تصمیم گرفتید دوباره به شهداب یزد برگردید؟
تجربه دو سال حضور در شهداب را داشتم و همراه با این تیم در سال ۱۴۰۰ قهرمان لیگ شدیم و خاطرات آن همیشه همراه من بود. پیشنهادی از جانب شهداب به من رسید که احساس کردم به این تیم می‌توانم کمک کنم و همین اتفاق هم افتاد و به فینال راه پیدا کردیم. هر چند سهم کمی در این موفقیت داشتم، اما در کل خوشحالم از اینکه برای ادامه راه مجموعه شهدابرا انتخاب کردم.

در فینال مقابل فولادسیرجان قرار گرفتید که شکست خوردید و مقام دوم را به دتس آوردین، رقابت‌های فینال را جطور ارزیابی می‌کنید؟
یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها را داشتیم که تیم‌ها به یکدیگر نزدیک بودند و هیچ تیمی از پیش برنده وارد مسابقه نمی‌شد، بازیکنان جوان، خوب، پر قدرت و پر انرژی حضور داشتند که باعث شد خون تازه‌ای به لیگ برتر والیبال تزریق شود.
بابت اینکه میان این همه تیم خوب به فینال رسیدیم حس خوبی داشتم و سومین حضور در فینال را تجربه می‌کردم. در فصلی که گذشت نزدیک ترین فینال لیگ برتر والیبال را داشتیم که خیلی از افراد فکر می‌کردند سیرجان به راحتی شهداب را شکست دهد، اما ما تا پای جان جنگیدیم و اگر کمی باهوش‌تر عمل می‌کردیم امکان داشت نتیجه برعکس رقم بخورد.

حرف پایانی؟
نخست باید از همسرم تشکر کنم که در تمام این مدت به من کمک و تحمل کرد، شاید کسی از زندگی ورزشکارها اطلاعی نداشته باشد، اما این قشر چندین سال است که دوری از خانواده را باید تحمل کنند تا در آینده‌ای برای خود محیا کنند. همچنین تشکر می‌کنم از خانوادم که از شروع والیبالم برای من زحمت کشیدند. قدردان مجموعه‌های گیتی پسند و شهداب یزد هم هستم که فرصت دادند عضوی از خانوادشان باشم.

بهنام حاجی‌پور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =