کریستیانو رونالدو

سرانجام دادگاه رأی شکایت کریستیانو رونالدو از یوونتوس را اعلام کرد و مشخص شد فوق‌ستاره پرتغالی نیمی از مبلغی که طلب کرده بود را دریافت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، کریستیانو رونالدو که نشان داده خارج از مستطیل سبز هم در مسائل اقتصادی و حتی حقوقی کم نمی‌آورد، باشگاه یوونتوس را به تازگی محکوم کرده است.

ظاهراً فوق‌ستاره پرتغالی مدعی شده بود از باشگاه یوونتوس طلبی دارد که باید تمامی آن را به او بپردازند، اما در نهایت به نصف این مبلغ باید رضایت دهد.

حالا سوال اینجاست که ماجرای طلب چیست و مبلغ آن چقدر بوده است؟

شکایت کریستیانو از بانوی‌پیر
چندی پیش کریستیانو رونالدو علیه باشگاه سابقش اقدام قانونی انجام داده و مدعی شده است مبلغ ۱۹.۵ میلیون یورو از این باشگاه ایتالیایی طلب دارد. از سوی دیگر هم این باشگاه یوونتوس معتقد است رونالدو حق ندارد چنین مبلغی را مطالبه کند زیرا در تابستان ۲۰۲۱ وقتی به منچستریونایتد رفت عملاً از دستمزد معوق خود صرف نظر کرد.

دو طرف به مراحل پایانی دعوای حقوقی خود رسیده‌اند و امروز چهارشنبه بیانیه پایانی خود را به دادگاه حکمیت ارائه خواهند کرد.

از زمستان گذشته هم اعلام شده بود که دادگاه قرار است رأی خود را در آوریل ۲۰۲۴ اعلام کند و این اتفاق هم رخ داد.

یوونتوس محکوم شد!
سرانجام آوریل و موعد بررسی شکایت رونالدو رسید و دادگاه ایتالیا باشگاه یوونتوس را به پرداخت ۹.۸ میلیون یورو (۱۰.۴۶ میلیون دلار) به کریستیانو محکوم کرده است.

زمانی که فوتبال در ایتالیا به دلیل همه‌گیری کووید در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ متوقف شد، رونالدو با تعویق دریافت دستمزد موافقت کرد و بعد از آن مدعی شده بود که باشگاه سابقش حدود ۱۹.۵ میلیون یورو (۲۰.۸۱ میلیون دلار) به او بدهکار است. سرانجام دادگاه ایتالیا حکم داد که یووه باید نیمی از مبلغ درخواستی مهاجم ۳۹ ساله پرتغالی را بپردازد.

رونالدو در آگوست ۲۰۱۸ به یوونتوس پیوست و به آنها کمک کرد تا دو قهرمانی متوالی سری آ، یک جام حذفی ایتالیا و دو سوپرجام را به دست آورند، و در ۲۰۲۱ ایتالیا را ترک کرد و به منچستریونایتد رفت. کریستیانو در حال حاضر پیراهن النصر عربستان را برتن دارد و به احتمال زیاد با همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =