• ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
  • کد خبر: 52272
  • readingTime: ۱ دقیقه
پرسپولیس - ملوان

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ملوان بندر انزلی دوباره به یک‌قدمی استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه ۲۴ فروردین‌ماه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرار گرفت که با تک گل عیسی آل‌کثیر به پیروزی رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی

ورزشگاه: آزادی

داوران: محمدرضا منصوری، محمد هاشمی نسب و محمدرضا تارخ

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس: امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر سرمربی: اوسمار وی را

ترکیب تیم فوتبال ملوان بندرانزلی: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، حسین صادقی، مجید عیدی، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، پویا پورعلی، مهران احمدی، محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری سرمربی: مهدی تارتار

کارت زرد: امیدرضا رفیعی

کارت قرمز: _

شرح بازی:
در نیمه اول این دیدار دو تیم با احتیاط بازی کردند که شاهد موقعیت‌های گلزنی کمی بودیم، سبک بازی پرسپولیس و ملوان تماشاگر پسند نبود و سرخ‌پوشان از موقعیت‌های کمی هم که داشتند نتوانستند استفاده کنند و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم شاگردان اوسمار بازی را با گلزنی شروع کردند تا ملوانی‌ها در شوک فرو بروند. در ادامه این دیدار شاگردان تارتار که نمی‌خواستند دست خالی به انزلی بازگردند تمام تلاش خود برای جبران گل خورده را انجام دادند، اما تأثیری در نتیجه بازی نداشت و در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت تمام شد.

دقایق حساس:
دقیقه ۲۵: ترابی با رسیدن به سمت دروازه ملوان توپ را در اختیار عالیشاه قرار داد که شوت این بازیکن را مجید عیدی با یک تکل راهی کرنر کرد. دقیقه ۲۶: گولسیانی که در موقعیت گلزنی قرار داشت، ضربه خوبی به توپ نزد و این موقعیت برای قرمزپوشان از بین رفت.
دقیقه ۴۲: فرعباسی با یک حرکت به موقع شوت عالیشاه را مهار کرد.
دقیقه ۶۰: دروازه‌بان جوان پرسپولیس شوت صفر زاده را به کرنر فرستاد. دقیقه ۶۹: عالیشاه با یک تکل بلند خطر را از مقابل دروازه پرسپولیس دور کرد.
دقیقه ۶+۹۰: حملات متعدد ملوانی‌ها توسط مدافعین و دروازه‌بان پرسپولیس دفع شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =