• ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵
  • کد خبر: 52142
  • readingTime: ۱ دقیقه
شریفی

در اولین جلسه هیأت مدیره مادکوش عبدالمجید شریفی به عنوان مدیرعامل شرکت فولاد مادکوش انتخاب شد.

به گزارش ایراسین، علیرضا صمدی رئیس هیأت مدیره گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش در این مراسم با اشاره به سوابق و تجربیات ارزنده ایشان و همکاری چند ماهه ایشان در جایگاه عضو هیأت مدیره گروه ارزش و مادکوش گفت: آقای شریفی از مدیران صاحب نظر و متخصص در صنعت فولاد کشوراست و گروه ارزش امیدوار است تجربیات ارزشمند آقای شریفی گروه ارزش را در جهت تحقق اهداف عالیه مجموعه در زنجیره فولاد رهنمون سازد.

وی با بیان اینکه هدف مجموعه با تکیه بر دانش و تجارب مدیران ارزشمند گروه، رفع موانع و حل چالش‌های اساسی فضای کسب و کار شرکت‌های گروه من جمله تأمین مواد اولیه و زیرساخت‌ها می‌باشد

رئیس هیأت مدیره گروه گسترش سرمایه گذاری بین المللی ارزش گفت: امروز تلاش‌های این گروه خصوصی علیرغم مشکلات و مسائل پیش روی صنعت، به بار نشست و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در آینده نه چندان دور می‌توانیم در کنار قدرت‌های بزرگ فولاد کشور گام‌های مؤثری در صنعت کشور و استان هرمزگان برداریم.

در سوابق عبدالمجید شریفی، مدیر عاملی شرکت ملی فولاد ایران، شرکت فولاد خوزستان، عضو هیأت مدیره شرکت ذوب اهن اصفهان و ریاست هیأت مدیره فولاد کاوه جنوب، عضو هیأت مدیره ارزش و عضو هیأت مدیره ماد کوش دیده می‌شود. همچنین از تلاش و مساعی آقای مهندس محمد فخر آبادی از جایگاه مدیریت عاملی مادکوش تقدیر و تشکر شد. و مقرر گردید ایشان علاوه بر عضویت هیأت مدیره مادکوش به عنوان مدیرعامل ماد شیمی مجری پروژه تولید آهن اسفنجی با مجموعه ارزش همکاری نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =