شرکت ورق خودرو

تلاش مضاعف مدیران و کارکنان شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری تا آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ باعث شد تولید ورق گالوانیزه در این شرکت با رشد ۲۳ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ به ۳۱۰ هزار و ۳۷۷ تن افزایش یابد.

به گزارش ایراسین، حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال گذشته تولید ورق گالوانیزه در شرکت ۲۵۲ هزار تن بود که با تلاش شبانه‌روزی و همت کارکنان و تیم مدیریتی این شرکت توانستیم میزان تولید را نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در سال ۱۴۰۲ شرکت با محدودیت‌های زیادی در حوزه تأمین انرژی و مواد اولیه مواجه بود، اما با اتکا به الطاف الهی، عزم راسخ همکاران، برنامه‌ریزی دقیق، حمایت هیئت‌مدیره، پشتیبانی مؤثر شرکت فولاد مبارکه و کنترل و پایش عوامل مؤثر بر تولید توانستیم به این رکورد قابل‌توجه دست یابیم.

شجاعی کسب این افتخار بزرگ و ارزشمند را به کلیه کارکنان، ذی‌نفعان شرکت، هیئت‌مدیره و همکاران شرکت فولاد مبارکه تبریک گفت و افزود: کارکنان شرکت ورق‌خودرو در سال «رشد تولید و مهار تورم» در راستای رشد تولید و ارتقای کیفی محصولات تولیدی این شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکردند و ضمن عبور از برنامه سالانه که در ابتدای سال ترسیم شده بود، برای ثبت توفیقات جدید عزم خود را جزم نمودند.

مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو دست‌یابی به رکوردهای متعدد در طول سال ۱۴۰۲ را از مهم‌ترین دلایل رشد تولید در سال گذشته دانست و تصریح کرد: همواره در تلاشیم کیفیت و تنوع محصولات تولیدی را افزایش و سهم هرچه بیشتری از بازار محصولات گالوانیزه را به خود اختصاص دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =