لیلا بریانیان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: قبل از اعزام به رقابت‌های انتخابی پارالمپیک صحبت در خصوص اینکه فدراسیون جانبازان و معلولین می‌تواند منبع مالی برای اعزام را فراهم کند یا خیر زیاد بود، اما خوشبختانه با پیگیری‌ها بیمه دال اسپانسر ما شد.

لیلا بریانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، در رابطه با لیگ برتر والیبال نشسته بانوان و کسب مقام سوم همراه با ذوب‌آهن، اظهار کرد: لیگ راخوب شروع نکردیم، کاپیتان تیم یک هفته مانده به مسابقات از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد و در پست پاسور باتوجه بر اینکه جایگزینی پیدا نکردیم، دچار مشکل شدیم و در نهایت وظیفه این پست بین بازیکنان دیگر تقسیم شد.

وی ادامه داد: با توانایی که داشتیم، بازیکنانم خوب کار کردند و دور رفت را به خوبی پشت سرگذاشتیم. در شروع نیم فصل دوم رقابت‌ها یکی دیگر از بازیکنان اصلی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد و نتواست تیم را همراهی کند، همچنین حذف یکی دیگر از بازیکنان اصلی ما از لیست تیم ملی روحیه او را تحت تأثیر قرار داد و دیگر در اختیار تیم نبود. در نهایت با همه مشکلات و سختی‌ها این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته را با کسب مقام سوم به پایان رساندیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه لیست تیم ملی را چه کسی می‌دهد، تصریح کرد: سرمربی تیم ملی هستم، اما یک گروه کنار خود دارم که با مشورت آن‌ها لیست بازیکنان تیم ملی را اعلام می‌کنیم. برنامه جوانگرایی در تیم ملی را داریم، نظر من این بود که جوانگرایی بعد از مسابقات انتخابی پارالمپیک برگزار شود، اما نظر بقیه همکارانم این نبود. جوانگرایی هم که درحال حاضر رخ داده به تیم ملی آسیبی نمی‌رساند بلکه روحیه بازیکنان را برای مسابقات باشگاهی بهم می‌ریزد.

بریانیان با اشاره بر اینکه برای کسب سهمیه پارالمپیک در چین حضور داریم، گفت: بعد از پایان لیگ برتر والیبال نشسته بانوان اردوهای فشرده‌ای برگزار کردیم و آخرین اردو متصل به اعزام بود. در نخستین دیدار مقابل ژاپن به میدان رفتیم که این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دادیم، امیدوارم در دیگر مسابقات هم به همین شکل پیش برویم.

وی اضافه کرد: قبل از اعزام به رقابت‌های انتخابی پارالمپیک صحبت در خصوص اینکه فدراسیون جانبازان و معلولین می‌تواند منبع مالی برای اعزام را فراهم کند یا خیر زیاد بود، اما خوشبختانه با پیگیری‌ها بیمه دال اسپانسر ما شد. وجود چنین اسپانسرهایی باعث می‌شود به مسابقات کسب سهمیه اعزام شویم و افتخار آفرینی کنیم. متأسفانه در ورزش بانوان تبلیغات خوبی صورت نمی‌گیرد و اسپانسرهاهم قبول نمی‌کنند حمایت کنند. امیدواریم با کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ مردم را خوشحال کنیم و پاسخ حمایت اسپانسر را به خوبی بدهیم.

به دلیل تبلیغات کم در ورزش بانوان، اسپانسرها حمایت نمی‌کنند/ هدف ما کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =