• ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹
  • کد خبر: 51669
  • readingTime: ۲ دقیقه
کارخانه پوشش لوله

زنجیره تولید لوله‌های درزجوش در آتیه فولاد با خرید کارخانۀ پوشش لوله توسط هلدینگ آتیه فولاد تکمیل شد.

به گزارش ایراسین، حامد ولی‌بیک، مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد اظهار کرد: با خرید ۵۲ درصد سهام شرکت کیوان جاوید، زنجیره تولید لوله‌های درزجوش در هلدینگ آتیه فولاد تکمیل شد.

وی افزود: از آن‌جا که تکمیل چرخه عملیات شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا، منوط به احداث خط پوشش می‌شد، با تحصیل سهام این شرکت مدیریت بهینه فرایند تولید و کسب ارزش افزوده بالاتر امکان‌پذیر شده است.

ولی‌بیک تصریح کرد: تصمیم به ساخت یا خرید کارخانه پوشش لوله، همزمان با خرید کارخانجات لوله‌های اسپیرال مدنظر بود؛ چراکه پوشش لوله، از مهم‌ترین قسمت‌های زنجیره تولید است و ارزش افزوده قابل‌توجهی را به همراه دارد.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد با اشاره به ادغام دو کارخانه نورد لوله کوثر و تنبوشه سازان آتیه جی در ماه گذشته بیان کرد: با این سرمایه گذاری جدید، عملاً شرکت نورد لوله کوثر تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین لوله‌سازان کشور شد که قادر به تأمین پوشش لوله‌های خود نیز هست.

وی اذعان کرد: شرکت پوشش لوله کیوان جاوید، از این پس به عنوان زیرمجموعه مستقیم شرکت نورد لوله کوثر و به عنوان عضو جدیدی از هلدینگ آتیه‌فولاد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

ولی‌بیک ابراز داشت: کارخانۀ پوشش لولۀ کیوان جاوید در فهرست بلند منابع وزارت نفت حضور دارد و همچنین پرونده ایجاد روکش پلی‌اتیلن سه لایه و رنگ و پوشش پودری را دارا است.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد ادامه داد: مجوز پوشش سازه‌ها و لوله‌های فلزی پایه اپوکسی و مجوز پوشش نواری پایه نفتی لوله از دیگر مجوزهای اخذ شده توسط شرکت پوشش لوله کیوان جاوید است.

وی با اشاره به اخذ تأییدیه از شرکت ملی نفت (AVL) و شرکت ملی گاز ایران و دیگر شرکت‌های مطرح مشاور طرح‌های عمرانی توسط این شرکت، اذعان کرد: کیوان جاوید دارای گواهینامه‌های ملی و بین المللی متعددی همچون AWWAC205، AWWAC203، ISO9001، ISO45001،، ISO14001 است که از جمله افتخارات و دستاوردهای این شرکت هستند.

ولی‌بیک با اشاره به معافیت ۷ ساله کارخانه پوشش لوله، یادآور شد: با خرید این کارخانه، امکان بهره‌گیری از ظرفیت دانش فنی نیروی انسانی مشغول کار در خط را نیز به دست آوردیم.

مدیرعامل هلدینگ آتیه‌فولاد با بیان این‌که مسائل مربوط به نقل‌وانتقال قانونی شرکت نیز انجام شده است، خاطرنشان کرد: خرید این کارخانه و تکمیل زنجیره تولید لوله اسپیرال، با فراهم‌آوردن امکان کسب سود بیشتر، آتیه‌ای روشن را برای سهامداران به ارمغان خواهد آورد.

گفتنی است که این شرکت در پروژه‌های بزرگ ملی و فراملی همچون آبرسانی بن-بروجن، انتقال آب از دریای عمان به فلات مرکزی، آبرسانی از سد تالوار، انتقال آب به رفسنجان، پروژه صادراتی به ترکمنستان، گازرسانی به سیستان و بلوچستان فعالیت نموده و توانسته سوابقی درخشان در عرصه صنعت صنعت و سازندگی کسب نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =