• ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر: 51461
  • readingTime: ۳ دقیقه
سوئیت

طبق آگهی‌های منتشر شده در پلتفرم‌های آنلاین هزینه اجاره روزانه یک سوییت یا خانه مبله اقتصادی در اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ بین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون و ۲۵۰هزار تومان خرج دارد. البته مالکان اصفهانی قیمت اجاره املاک خود را در پی انتشار خبر بازگشایی زاینده رود افزایش داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود از بامداد جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳ خبر داد تا از چهارم یا پنجم فروردین ماه رودخانه زاینده رود در نصف‌جهان جاری شود. با این اوصاف فرقی نمی‌کند اهل سفر و گردشگری باشید یا خیر! بدون شک نام نصف جهان و زاینده رود که به گوش برسد، هر فردی را وسوسه می‌کند تا در ایام نوروز به اصفهان سفر کند. حال سوال این است یک شب اقامت در ارزان‌ترین سوئیت و آپارتمان اصفهان چقدر هزینه دارد؟

بررسی آگهی‌های اجاره کوتاه‌مدت املاک در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد شمار زیادی از مالکان اصفهانی خانه‌های خود را به صورت روزانه به مسافران نوروزی اجاره می‌دهند. البته انتشار خبر بازگشایی زاینده رود سبب شده قیمت اجاره این املاک افزایش یابد، به طوری که اگر حداقل قیمت اجاره روزانه یک سوئیت تا سه و چهار روز قبل ۷۰۰ هزار تومان بود، بازگشایی زاینده رود سبب شده قیمت اجاره روزانه این ملک به یک میلیون تومان تغییر کند. طبق آگهی‌های منتشر شده هزینه کرایه یک شب سوئیت یا خانه مبله اقتصادی در اصفهان از ۷۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

سوئیت‌ های اقتصادی نصف جهان در نوروز ۱۴۰۳

بررسی آگهی‌های اجاره روزانه ملک در پلتفرم‌های آنلاین نشان می‌دهد در ایام نوروز یک شب اقامت در یک سوئیت یا آپارتمان مبله اقتصادی در اصفهان بسته به موقعیت مکانی و متراژ آن ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان آب می‌خورد. بنابراین اگر خانواده‌ای قصد داشته باشد در این سوئیت به مدت چهار شب اقامت داشته باشد باید بودجه‌ای معادل دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان در نظر گیرد. البته این هزینه مختص ایام عادی است و اجاره هر شب سوئیت‌های اقتصادی اصفهان در انتهای هفته از یک میلیون تومان شروع می‌شود تا چهار شب اقامت در اصفهان به جای دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان چهار میلیون تومان خرج داشته باشد. سوئیت و آپارتمان‌های مبله اقتصادی اصفهان در مناطق مختلفی مانند خیابان جی، آتشگاه، مدرس، اشراق، جابر انصاری و… قرار دارد. آپارتمان ۲۵ مترمربعی مبله در خیابان آتشگاه با ظرفیت چهار تا شش نفر و قیمت هر شب اقامت ۷۰۰ هزار تومان، سوئیت ۷۰ مترمربعی در خیابان فروردین با ظرفیت دو تا پنج نفر و بهای هر شب ۷۰۰ هزار تومان، سوئیت مبله ۳۵ مترمربعی در جابر انصاری با ظرفیت حداکثر ۱۰ نفر و هزینه هر شب ۸۰۰ هزار تومان، آپارتمان دو خوابه ۱۰۰ مترمربعی در اشراق مناسب سه تا هفت نفر با کرایه روزانه یک میلیون تومان، آپارتمان مبله ۹۰ مترمربعی در باغ غدیر با ظرفیت دو تا شش نفر با اجاره روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از جمله اقامتگاه‌های اقتصادی اصفهان به شمار می‌روند. هزینه اجاره کوتاه مدت تعدادی دیگر از املاک اقتصادی اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ نیز به شرح جدول زیر است:

محله

متراژ (مترمربع)

حداکثر ظرفیت

اجاره روزانه در ایام عادی (تومان)

اجاره روزانه در انتهای هفته

(تومان)

آزادگان

۷۰

۵ نفر

۷۰۰ هزار

یک میلیون

زینبیه

۹۰

۶ نفر

۸۵۰ هزار

یک میلیون و ۲۰۰ هزار

بزرگمهر

۸۰

۵ نفر

۹۰۰ هزار

یک میلیون و ۳۰۰ هزار

طوقچی

۱۰۰

۹ نفر

یک میلیون

یک میلیون و ۵۰۰ هزار

شهرک ولیعصر

۷۵

۴ نفر

یک میلیون و

۲۰۰ هزار

دو میلیون

سوئیت یا آپارتمان‌های مبله اقتصادی اصفهان از متراژ بالا و وسایل کامل برخوردارند و اغلب مالکان یک یا دو جای پارک نیز برای مسافران در نظر گرفته‌اند. در مقابل در این دسته املاک خبری از نمای زاینده رود یا امکانات خاص نیست و موقعیت مکانی این املاک با رودخانه یا اماکن تاریخی شهر فاصله زیادی دارد، به طوری که مسافران برای مشاهده رودخانه باید حداقل یک ساعت پیاده‌روی کنند یا یکی و دو ساعت زمان خود را در ترافیک شهر بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =