• ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۸
  • کد خبر: 51386
  • readingTime: ۱ دقیقه
سبزواری

احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش ایراسین، احمدرضا سبزواری، مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ پیام تبریکی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است....

سروران ارجمند و گرامی

با سلام و درود

فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی و فرخنده، این نماد جاودان نو شدن که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت است و مقارن شده است با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، ماه اولیای الهی و ماه طاعت و بندگی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سال یک‌هزار و چهارصد و دو هجری خورشیدی در حالی به پایان رسید که نام گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد و آوازه‌ی افتخارات و دستاوردهای حاصله‌ی آن، بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد.

گروهی منسجم، هدفدار و ماموریت‌گرا، برخوردار از سرمایه‌ی انسانی پرتلاش، پرانگیزه و مصمم برای فتح قله‌ها و کسب رکوردهای موفقیت که خوشبختانه امروز از سرمایه‌های اجتماعی متعددی از جمله خوش‌نامی و اعتماد در میان ذی‌نفعان خود نیز برخوردار است، اکنون در اوج درخشندگی و افتخار است.

کارگران پرتلاش و سخت‌کوش و کارمندان کوشا و مبتکر با تدابیر و راهبری‌های مدیران توانمند و کاردان در تمامی شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توکافولاد، در سالی که گذشت با اهتمام ویژه در راستای تحقق شعار سال که همان «رشد تولید» بود، گام‌های مستحکم و مؤثری برداشتند؛ از افزایش حجم تولید در شرکت‌های تولیدی و افزایش حجم ارائه‌ی خدمات در شرکت‌های پیمانکاری و خدمات گرفته تا تصویب و پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای متعدد برای رونق تولید و افزایش سودآوری و نیز اصلاح سبد سرمایه‌گذاری‌ها و خروج از کسب‌وکارهایی که در زنجیره‌ی ارزش توکافولاد نبوده‌اند، همگی نشان از مسئولیت‌شناسی این گروه نسبت به اهداف و آرمان‌های ملی و شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری دارد.

هم‌چنین بر کسی پوشیده نیست که خانواده‌ی بزرگ توکافولاد در سالی که گذشت چه نقش ویژه‌ای در تحقق بخشیدن به «دانایی‌محوری»، «توسعه‌ی سهم بازار»، «تعامل حداکثری»، «بهداشت مالی»، «هم‌افزایی و کار تیمی قوی» و «چابکی و سرعت بخشی به کار» که همگی از شعارهای راهبردی این گروه است ایفا نموده است.

امیدوارم که سال آینده، سال بهروزی و موفقیت و سلامتی همراه با پیشرفت و تعالی برای کلیه همکاران محترم باشد و بدین‌وسیله فرارسیدن سال ۱۴۰۳ هجری خورشیدی را که با ایام ماه مبارک رمضان متقارن شده است تبریک عرض می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =