شرکت ورق خودرو

میزان تولید محصولات گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری در ساعات پایانی آخرین روز اسفند ماه ۱۴۰۲ به ۳۱۰۳۷۷ تن رسید.

به گزارش ایراسین، حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: سال گذشته تولید ورق گالوانیزه در شرکت ۲۵۲ هزار تن بود که با تلاش شبانه روزی و همت کارکنان و تیم مدیریتی این شرکت توانستیم میزان تولید را نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش و به رقم ۳۱۰۳۷۷ تن برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ شرکت با محدودیت‌هایی زیادی در حوزه تأمین انرژی و نیز تأمین مواد اولیه مواجه بود و با برنامه ریزی دقیق، عزمی راسخ، حمایت و پشتیبانی هیأت مدیره، شرکت فولاد مبارکه، کنترل و پایش عوامل مؤثر بر تولید به این رکورد قابل توجه دست یافتیم.

شجاعی کسب این افتخار بزرگ و ارزشمند را به کلیه کارکنان، ذی‌نفعان شرکت، هیأت مدیره محترم و همکاران شرکت فولاد مبارکه تبریک گفت و افزود: کارکنان شرکت ورق خودرو در سال رشد تولید و مهار تورم با تمام توان در راستای رشد تولید و ارتقای کیفی محصولات تولیدی این شرکت از هیچ تلاشی دریغ نکردند و از میزان تولید برنامه ریزی شده در ابتدای سال عبور کردند و قطعاً در سال آتی با حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه ثبت توفیقات جدید در دستور کار قرار خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت ورق خودرو افزود: خوشبختانه در سال جاری موفق به ثبت رکوردهای متعدد در زمینه تولید شدیم و ادامه این روند با وجود تمامی کمبودها و محدودیت‌ها منجر به ثبت رکورد تولید سالانه در شرکت شد. وی تصریح کرد: همواره در تلاشیم کیفیت و تنوع محصولات تولیدی را افزایش داده و سهم هرچه بیشتری از بازار محصولات گالوانیزه را به خود اختصاص دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =