معروفخانی

مدیرعامل فولاد هرمزگان اقدامات این شرکت را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی شرح داد.

عطاالله معروفخانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با بیان اینکه فولاد هرمزگان همواره در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی کوشیده و از هیچ اقدامی در این رابطه دریغ نکرده است، اظهار کرد: ازجمله اقدامات این شرکت در رابطه با مسئولیت‌های اجتماعی می‌توان کمک به مسجد قدس بندرعباس با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، تحت پوشش قرار دادن ۲۰ هزار یتیم هرمزگانی، کمک به خیریه‌ها و حمایت از صنایع دستی و کودکان سرطانی با برگزاری نمایشگاه، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد استان، مساعدت مالی به مراکز فرهنگی، مساجد و حسینیه‌ها، خیریه‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین فولاد هرمزگان تجهیز آزمایشگاه هنرستان جوار فولاد هرمزگان و تجهیز آزمایشگاه متالورژی و مواد دانشگاه هرمزگان را در سال جاری انجام داده است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان تأمین ۳۳۰ تن ورق فولادی جهت طرح‌های آبرسانی و تأمین آب شرب روستاهای استان هرمزگان، تکمیل پروژه بیمارستان فوق تخصصی ۱۲۰ تختخوابی کودکان بندرعباس و اهدای آهک جهت دفع فاضلاب و پسماند را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و گفت: در همین حال اهدای اکسیژن به بیمارستان‌های استان هرمزگان، اهدای نیتروژن به دانشگاه‌های استان هرمزگان و استقرار تیم سیار انتقال خون به صورت متناوب در شرکت از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

وی یادآور شد: فولاد هرمزگان در عرصه ورزش نیز بسیار پرقدرت و فعال عمل کرده و جزوه سه بنگاه بزرگ کشور در حوزه باشگاه داری ورزشی است.

معروفخانی افزود: این شرکت در حال حاضر ۶۰ تیم حرفه‌ای و کارگری را تحت پوشش قرار داده است و فولاد هرمزگان در بازسازی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس و ورزشگاه ساحلی غدیر مشارکت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =