• ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
  • کد خبر: 50898
  • readingTime: ۲ دقیقه
میم کوین

صعودی شدن جو حاکم بر بازار رمزارزها بهانه‌ای شد تا قیمت میم‌کوین‌ها در طول ۱ ماه گذشته به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کند. قیمت بعضی از آنها بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته‌ است. البته باید در نظر داشت سرمایه‌گذاری در این‌ بخش از بازار رمزارزها ریسک بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، روند صعودی قیمت‌ها در بازار رمزارزها یک سال قبل شروع شد و همچنان ادامه دارد. در این مدت قیمت بیت‌کوین بیش از ۴ برابر افزایش یافت، تعدادی از رمزارزهای معتبر بازار مانند چین‌لینک و سولانا نیز رشدهای قابل ملاحظه را تجربه کرده‌اند. با مثبت شدن جو در بازار رمزارزها قیمت میم‌کوین و شت‌کوین‌ها در طول یک ماه گذشته به طرز غیرقابل باوری افزایش یافت.
رمزارزهای بدون برنامه یا بدون پشتوانه بازار رمزارزها را میم‌کوین یا شت‌کوین می‌نامند. بسیاری از این رمزارزها برای شوخی یا بازی طراحی شده است ولی در فاز صعودی بازار مورد توجه سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خرد قرار می‌گیرند. این رمزارزها در بازار صعودی رشد بالایی به ثبت می‌رسانند ولی بخش بزرگی از آنها کلاهبرداری هستند و در مدتی کوتاهی تمام رشد قیمت خود را از دست می‌دهند. بسیاری از آنها با هدف جذب سرمایه تازه‌واردان به این بازار طراحی شده‌اند.
در طول ۳۰ روز گذشته صعودی‌ترین میم‌کوین بازار Solama نام داشت. قیمت این رمزارز در مدت ۳۰ روز گذشته ۵۰ برابر شده‌است. صعودی‌ترین میم‌کوین‌ها در طول ماه گذشته به قرار نمودار زیر هستند:


ماه میم‌کوین‌ها با سود چند هزار درصدی

اگر ۱ ماه قبل ۱ میلیون تومان SOLAMA خریده بودید امروز بیش از ۵۰ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت این رمزارز تنها در طول هفته گذشته بیش از هزار درصد افزایش یافته است.


ماه میم‌کوین‌ها با سود چند هزار درصدی
هر عدد رمزارز SOLAMA چند ماه قبل با قیمتی کمتر از ۲ دهم یک سنت معامله می‌شد ولی امروز بیش از ۱۲ سنت قیمت دارد و در هفته گذشته به قیمت ۱۴ سنت نیز رسید. با این حساب این رمزارز هنوز توسط صرافی‌های معتبر کریپتو لیست نشده است و خرید و فروش آن تنها در صرافی‌های غیرمتمرکز ممکن است. پس از SOLAMA میم‌کوین سوپرترامپ با نماد STRUMP رشد خیره‌کننده‌ای در طول ماه گذشته به ثبت رساند.
ماه میم‌کوین‌ها با سود چند هزار درصدی
سوپر ترامپ در ماه گذشته ایجاد شد و در این مدت رشد چشم‌گیری داشت. در طول یک سال گذشته رمزارزهای بسیاری به نام ترامپ ایجاد شده‌اند، همگی در مدت کوتاهی چند برابر رشد داشتند و سپس با یک سقوط قیمتی از بازار رمزارزها خداحافظی کرده‌اند. رمزارز سوپرترامپ مانند همتایان قبلی خود تمام ویژگی‌های یک رمزارز کلاهبرداری را دارد و احتمال زیادی عمر چندانی نخواهد داشت.

ماه میم‌کوین‌ها با سود چند هزار درصدی


سوپر ترامپ در صرافی‌های غیر متمرکز معامله می‌شود و حجم بازار آن حدود ۱۳ میلیون دلار است یعنی شاید خرید سوپر ترامپ کار راحتی باشد ولی فروش آن سخت و یا شاید غیر ممکن باشد زیرا بازار کوچکی دارد. بسیاری از میم‌کوین‌های صعودی در هفته‌های گذشته همین‌ویژگی را دارند و با هدف کلاه‌برداری طراحی شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =