گذر فرهنگی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم فولاد مبارکه

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه گفت: گذر قرآنی فولاد مبارکه در کشور کم‌نظیر بوده و قطعاً در نشاط خانواده‌های شرکت‌کننده در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا کاظمی در حاشیه برگزاری گذر فرهنگی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی خانواده فولاد مبارکه با بیان اینکه این گذر یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در نوع خود در کشور است، اظهار کرد: در نظام تعلیم و تربیت برای تثبیت یک موضوع در راستای تغییر یک نگرش و رفتار سعی به تکرار آن است.

وی افزود: برگزاری این رویداد قرآنی یک فرصت مناسب برای خانواده فولاد مبارکه فراهم کرده تا در فضای بسترسازی شده، مفاهیم قرآنی را به عنوان کتاب هدایت تکرار کنند.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه آزمون نهایی این دوره را یک خود گزینی و رویداد گزینش‌گری دانست و تصریح کرد: با این آزمون محتواها برای افرادی که در رشته‌های مختلف شرکت کردند تثبیت شده و وقتی این تثبیت در راستای کتاب خدا باشد نقش هدایتگری آن را نیز شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: گذر قرآنی فولاد مبارکه در کشور کم‌نظیر بوده و قطعاً در نشاط خانواده‌های شرکت‌کننده تأثیر بسزایی دارد.

کاظمی با تقدیر از هنرمندی برپاکنندگان این گذر و با اشاره به در نظر گرفتن تنوع سلایق در آن، گفت: با برپایی این گذر در کنار رویداد بزرگ قرآنی شاهد نشاط بین خانواده‌ها هستیم و همه افراد خانواده با انواع بازی‌ها، تعاملات و کنشگری‌ها نقش خود را ایفا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =