برف

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام‌کرد: آخرین وضعیت جوی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، همدان، کردستان، اردبیل و زنجان و بارش باران در برخی از محورهای استان کرمانشاه حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: محور چالوس و آزادراه تهران- شمال مسیر (مسیر رفت و برگشت) تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) به‌صورت ۲۴ ساعته مسدود است و تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت (رفت و برگشت) است. در ضمن محورهای شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل پایانه «شهید کلانتری» تا پل «کلاک» و محدوده «وردآورد»، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین محدوده «مهر ویلا»، ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه- تهران حدفاصل نسیم شهر تا «رضی آباد» است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، همدان، کردستان، اردبیل و زنجان و بارش باران در برخی از محورهای استان کرمانشاه حکایت دارد.

محورهای پونل- خلخال، هشتگرد- طالقان، چاهان- زرآباد، سروآباد - پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده تا اطلاع بعدی مسدود است.

در محور چالوس مسیر رفت و برگشت محدوده «کمر زرد» واقع در استان مازندران، از ساعت هفت روز یکشنبه (۱۳ اسفند) لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۲۳ اسفند) به‌صورت ۲۴ ساعته به‌دلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =