• ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
  • کد خبر: 50808
  • readingTime: ۱ دقیقه
کاتالیست

نخستین هاب نوآوری و فناوری کشور در صنعت کاتالیست در دانشگاه امیرکبیر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایراسین، احسان ابراهیمی، مدیر اجرایی اولین هاب نوآوری و فناوری کشور در صنعت کاتالیست با اشاره به افتتاح اولین مرکز نوآوری و فناوری کشور در حوزه کاتالیست‌ها، اظهار کرد: صنعت نوین کاتالیست کشور به عنوان صنعت استراتژیک و پیشرفته، طی یک دهه گذشته دستاوردهای درخشانی برای کشور به ارمغان آورده است که ضمن خودکفایی و رفع نیاز داخل، شاهد صادرات محصولات پیشرفته و فوق تخصصی کاتالیست توسط شرکت دانش‌بنیان ما به کشورهای خارجی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: شرکت ما به عنوان شرکت دانش‌بنیان، تولیدکننده و صادرکننده انواع کاتالیست‌های مورد استفاده در صنایع پتروشیمی، پالایش نفت و فولاد با هدف جذب نیروی انسانی نخبه، شکل‌دهی به هسته‌های دانشی و تقویت زیست‌بوم نوآوری، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و ورود به حوزه‌های نوآورانه اقدام به تشکیل یک مرکز نوآوری و فناوری با همکاری دانشگاه‌های تراز اول کشور کرده است.

مدیر اجرایی این مرکز نوآوری و فناوری کاتالیست با بیان اینکه نخستین مرکز نوآوری و فناوری میان رشته‌ای صنعت کاتالیست با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شکل می‌گیرد، اظهار کرد: این مرکز نوآوری و فناوری با مساحتی حدود ۲۰۰ متر مربع در یکی از ساختمان‌های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط شرکت ما بازسازی و تجهیز می‌شود و آماده پذیرش تیم‌های دانشگاهی و استارتاپ‌ها در رشته‌های مهندسی و مدیریتی هستیم.

وی در خصوص نحوه عملکرد این مرکز نوآوری و فناوری، خاطرنشان کرد: ما در این مرکز برای استارتاپ‌ها فضای کار اشتراکی داریم. ارزیابی کسب و کارها، ارائه خدمات مشاوره و منتورینگ و حمایت از ایده‌ها و فناوری‌های حوزه مهندسی شیمی و کاتالیست از دیگر خدمات هاب نوآوری کاتالیست به شمار می‌رود.

ابراهیمی با بیان اینکه ما در این مجموعه از تمام طرح‌هایی که در سطوح مختلف بلوغ و آمادگی فناوری قرار دارند، حمایت می‌کنیم، یادآور شد: ما آماده ارائه خدمات یکپارچه دانش‌بنیان به جامعه دانشگاهی و فعالان این حوزه هستیم.

مدیر اجرایی مرکز نوآوری و فناوری گفت: این مرکز نوآوری و فناوری به عنوان نخستین مرکز نوآوری و فناوری در صنعت کاتالیست کشور روز یکشنبه، ۲۰ اسفند ماه افتتاح خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =