• ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
  • کد خبر: 50716
  • readingTime: ۱ دقیقه
بورس کالا

در معاملات امروز سه شنبه ۱۵ اسفند، استقبال خوبی برای محصولات فولادی از سوی مشتریان صورت گرفت و تنها ۳۱ درصد از محصولات به فروش نرفت.

به گزارش ایراسین، امروز دوشنبه چهاردهم اسفند قرار بود، ۴۹ هزار و ۱۳۴ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا بورس کالا معامله شود که ۳۳ هزار و ۶۳۴ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۳۱ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳ هزار و ۱۳۴ تن نبشی، ۵ هزار و ۱۸۳ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۳۸ هزار و ۸ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین، ناودانی که ۲ هزار تن از حجم آن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد، به میزان ۲ هزار و ۸۲۵ تن تقاضا برای این محصول به ثبت رسید و قیمت میانگین ۲۲۴ هزار و ۷۴۴ ریال را روی تابلوی معاملات نشان داد.

علاوه بر این، ۶۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق سرد B ثبت شد که یک هزار ۲۰۰ تن کمتر از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات بود.

در ادامه، ۳ هزارتن ورق قلع اندود به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۶۵۰ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت. ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۶۳۶ هزار ریال بود.

علاوه بر این، ۸ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای ورق گالوانیزه G ثبت شد که ۳ هزار ۱۰۰ تن از حجم راه یافته این محصول به تابلوی معاملات کمتر بود.

در ادامه، ۱۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۱۰ هزار تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =