• ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
  • کد خبر: 50225
  • readingTime: ۱ دقیقه
برف

بیشترین بارش برف استان اصفهان در فریدونشهر به میزان ۲۷ سانتی متر گزارش شده است.

به گزارش ایراسین، کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در مناطق خوانسار و نطنز هرکدام با ۲۵ سانتی متر، سمیرم با ۱۷، اردستان با ۱۵، گلپایگان و کاشان با ۱۰، میمه با ۸، داران با ۷ سانتی متر، نجف آباد و زرین شهر با ۶ و چادگان و مبارکه با ۵ سانتی متر برف باریده است.

محمدرضا رفیعی با بیان اینکه در شهر اصفهان نیز ۲ سانتی متر بارش برف به ثبت رسیده است، افزود: در این مدت همچنین در کاشان ۳۴.۳ میلی متر، اردستان ۲۷.۹ میلی متر، سمیرم ۱۴.۴ میلی متر، خوانسار ۱۵.۲ میلی متر، مبارکه ۱۳.۷ میلی متر، اصفهان ۱۱.۴ میلی متر، فریدون‌شهر ۱۱.۳ میلی متر، شهرضا ۱۱.۹ میلی متر، نجف آباد ۱۰.۳ میلی متر، نائین ۸.۶ میلی متر، میمه ۶.۲ میلی متر و کبوتر آباد ۸.۵ میلی متر باران باریده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در اکثر مناطق استان اصفهان گزارش بارندگی ثبت شده است، گفت: این سامانه تا اوایل وقت فردا به شکل بارش برف و باران، مه آلودگی، کاهش دید و دما در استان فعال است.

رفیعی با اشاره به اینکه از چهارشنبه این هفته نیز سامانه سرد بارشی تا جمعه ۱۱ اسفند در استان فعال خواهد شد، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته خوانسار با منفی ۱۰ درجه سانتی گراد و خورو بیابانک با ۶ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =