جاده

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان با تأکید بر اهمیت کاهش تصادفات در سفرهای اربعین گفت: با تکمیل جاده الیگودرز به داران و با پیش بینی زیر گذرهای مورد نیاز برای روستاها در شهرستان الیگودرز، ارتباط با استان‌های غربی تسهیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد یوسف‌زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری در حاشیه جلسه کنترل پروژه استان اصفهان اظهار کرد: در راستای برگزاری جلسات منظم کنترل پروژه طرح‌های شاخص استان، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، آخرین وضعیت قطعه سوم پروژه کنارگذر شرق و احداث جاده بوئین میاندشت_ الیگودرز به عنوان دو پروژه عمرانی کلان استان بررسی شد.

وی ادامه داد: در این نشست، مصوبات جلسات گذشته مرور و کارفرمایان در خصوص روند اجرای هر دو طرح گزارش ارائه کردند.

یوسف‌زاده اظهار کرد: این دو پروژه به عنوان تکمیل کریدور اصلی کشور می‌توانند نقش به سزایی در کاهش زمان سفر و مصرف سوخت داشته باشند.

وی ادامه داد: با تکمیل قطعه ۳۰ کیلومتری شهید حجازی، با کاهش بیش از یک ساعتی زمان تردد از استان‌های جنوبی و استان فارس و به مرکز کشور می‌توانیم شاهد تکمیل اتصال آزادراهی استان‌های جنوبی به مرکز کشور و کاهش بار ترافیکی بلوار خلیج فارس و همچنین کاهش قابل ملاحظه سوخت و بار آلودگی باشیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان با تأکید بر اهمیت کاهش تصادفات در سفرهای اربعین بیان کرد: با تکمیل جاده الیگودرز به داران و با پیش بینی زیر گذرهای مورد نیاز برای روستاها در شهرستان الیگودرز، ارتباط با استان‌های غربی تسهیل می‌شود.

وی ادامه داد: گزارش آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی طرح‌ها مورد ارزیابی کارشناسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای مرتفع کردن موانع موجود مصوب شد.

یوسف زاده گفت: تلاش می‌شود این دو پروژه تا پایان سال آینده مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =