سهام عدالت

مشاور رئیس سازمان بورس گفت: اگر برخی کارگزاری‌ها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث را انجام نمی‌دهند به این دلیل است که جز کارگزاری‌های منتخب نیستند.

به گزارش ایراسین، مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: از بیش از ۱۰۰ کارگزاری فعال حدود ۴۴ کارگزاری فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث را انجام می‌دهند.

او در خصوص اینکه چرا برخی کارگزاری‌ها فرآیند انتقال را انجام نمی‌دهند؟ بیان کرد: افراد باید به کارگزاری‌های منتخب جهت انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث مراجعه کنند؛ به عبارتی با توجه به نکته‌ای که در ابتدا مطرح شد تمام کارگزاری‌ها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث را انجام نمی‌دهند و تنها ۴۴ کارگزاری این اقدام را انجام می‌دهند.

حاجی‌وند در ادامه اظهار کرد: اگر برخی کارگزاری‌ها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث را انجام نمی‌دهند به این دلیل است که جزئی از این ۴۴ کارگزاری نیستند بنابر این افراد باید توجه کنند که به کارگزاری‌های منتخب مراجعه کنند و کارگزاری‌های منتخب این اقدام را انجام می‌دهد.

گفتنی است، که پیش از این اعلام شده بود کارگزاری‌های منتخب «معاملات آرتان، توسعه فردا، آتیه، سهام پژوهان، دانایان پارس، آبتین استاک، توسعه اندیشه دانا، آرمان تدبیر نقش جهان، شاخص سهام، سهم آشنا، ساوآفرین، سرمایه‌گذاری ملی، آراد ایرانیان، فارابی، هامرز، آسمان، نماد شاهدان، آگاه، مبین سرمایه، مفید، نهایت نگر، پویان، هوشمند رابین، شهر، تدبیرگران فردا، کاریزما، اندیشه و بینش پیشرو، بازار سهام، ملل پویا، آرمون بورس، آپادانا، اقتصاد بیدار، خبرگان، کالای خاورمیانه، بانک سامان، رفاه، سپه، پاسارگاد، انصار، تجارت، ملت و پارسیان، ملی و کارآفرین» هستند.

البته علاوه بر کارگزاری‌ها برخی از بانک‌ها نیز فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث را انجام می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =