قنبدی کارگزاری باهنر

مدیرعامل کارگزاری باهنر گفت: کنفرانس چشم‌انداز بازار سرمایه سال ۱۴۰۳ که روز جمعه چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین گردهم‌آیی فعالان بازار سرمایه ایران با حضور ۲۵۰۰ نفر از صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان بازار سرمایه به شمار می‌رود.

به گزارش ایراسین، محمدرضا قنبری، مدیرعامل کارگزاری باهنر گفت: پس از تجربه‌ی موفق کارگزاری باهنر در برگزاری باشکوه کنفرانس‌هایی تحت عنوان چشم‌انداز بازار سرمایه که اسفندماه سال گذشته در دانشگاه الزهرا (س) تهران و هتل عباسی اصفهان برگزار شد و مورد استقبال فراوان صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان بازار سرمایه قرار گرفت، کنفرانس چشم‌انداز بازار سرمایه سال ۱۴۰۳ در ابعاد و مختصات متفاوت و وسیع‌تر برنامه‌ریزی شده که چهارم اسفندماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

محمدرضا قنبری افزود: کنفرانس چشم‌انداز بازار سرمایه سال ۱۴۰۳ با حضور ۲۵۰۰ نفر از سراسر کشور برگزار خواهد شد و از این رو می‌توان این رویداد را «بزرگ‌ترین گردهم‌آیی فعالان بازار سرمایه ایران» دانست.

وی تصریح کرد: در این کنفرانس ۲۰۰ شخصیت از چهره‌های شاخص و برجسته‌ی بازار سرمایه حضور خواهند داشت و محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، حسین عبده‌تبریزی اقتصاددان، تیمور رحمانی اقتصاددان و عضو هیئت‌علمی دانشگاه تهران، محمد کشتی‌آرای نایب‌رئیس اسبق اتحادیه طلا، علی خسروانی نایب‌رئیس اتحادیه خودرو، میثم فدایی مدیرعامل سابق شرکت فرابورس تهران و مدیرعامل کنونی شرکت تامین‌سرمایه دماوند، کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه املاک تهران، محمد بختیار نصرآبادی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه توکا به سخنرانی می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت کارگزاری باهنر اظهار داشت: این کارگزاری کنفرانس چشم‌انداز بازار سرمایه سال ۱۴۰۳ را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و ایفای نقش محوری در بهبود نحوه سرمایه‌گذاری ذینفعان و ارائه‌ی تحلیل‌های مؤثر در بازار سرمایه برگزار می‌کند، به همین دلیل این رویداد به صورت رایگان برگزار می‌گردد.

وی افزود: وجود نگاه جامع به وضعیت بورس و بازار سرمایه و تحلیل بازارهای موازی از قبیل بازار طلا، مسکن، خودرو و فولاد از دیگر نقاط قوت این کنفرانس است که آن‌را متمایز می‌کند.

وی تصریح کرد: حضور جمعیت گسترده از صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان بازار سرمایه، آن هم در شرایطی که بورس و بازار سرمایه، اوضاع پر تنشی را پشت سر می‌گذارد، از اهمیت بالایی برخوردار است و بر ضرورت برگزاری چنین رویدادی می‌افزاید و تشکیل این گردهم‌آیی عظیم، نشان از همراهی باهنر در فراز و فرود بازار دارد و برگ زرین دیگری از دفتر افتخارات این کارگزاری به شمار خواهد رفت.

مدیرعامل کارگزاری باهنر اظهار داشت: استقبال پرشور فعالان بازار سرمایه در رویدادهای اخیر این کارگزاری، نشان از افزایش اعتماد مردم به کارگزار رسمی شرکت فولاد مبارکه در بورس دارد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یونا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    ممنون از همایش عالیتون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =