مصرف گاز

رئیس مرکز راهبری شرکت ملی گاز کشور گفت: از روز گذشته میزان مصرف گاز از ۴۷۷ میلیون متر مکعب به ۴۹۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت.

به گزارش ایراسین، غلامرضا کوشکی رئیس مرکز راهبری شرکت ملی گاز کشور گفت: از روز گذشته شاهد افزایش ۵ درصدی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری بوده‌ایم؛ به طوری که میزان مصرف گاز از ۴۷۷ میلیون متر مکعب به ۴۹۰ میلیون متر مکعب افزایش یافت و با توجه به تداوم روند کاهش دما و سرما در روزهای آینده پیش‌بینی افزایش مصرف گاز را داریم.

به گفته وی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با توجه به کاهش دمای هوا به ویژه در استان‌های شمالی و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود میزان مصرف گاز به ۵۴۰ تا ۵۵۰ میلیون متر مکعب برسد.

رئیس مرکز راهبری شرکت ملی گاز ادامه داد: استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بیشترین استان‌های درگیر مصرف گاز هستند و باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند و درحال حاضر پایداری شبکه گاز برقرار است و ۵ استان کشور مدیریت مصرف بیشتری را در چند روز آینده داشته باشند.

کوشکی گفت: استان‌های پر مصرف به ترتیب عبارتند از تهران، خراسان رضوی و اصفهان که بیشترین مصرف گاز را از روز گذشته داشته‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =