اخبار بیشتر ایران اکسپو ۲۰۲۵
-
در پنل تخصصی فروش و صادرات محصولات نهایی مطرح شد؛
مشوقهای صادراتی برای واحدهای تولیدی در کشور تعریف شود
حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در پنل تخصصی فروش و صادرات محصولات نهایی گفت: در حالی که کشورهای دیگر با مشوقهای صادراتی از تولیدکنندگان خود حمایت میکنند، ما متأسفانه از چنین مشوقهایی برخوردار نیستیم و ضروری است که این مشوقها تعریف شود.
-
تمایل زیمبابوه برای احداث کارخانه تولید تراکتور توسط ایران
معاون رئیسجمهور زیمبابوه که برای شرکت در هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است، خواستار همکاری ایران در احداث کارخانه تولید تراکتور در کشورش شد.
-
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در آئین امضای تفاهمنامه همکاری با بانک سپه:
روشهای جدید تأمین مالی یکی از نیازهای فعلی صنایع تولیدی در کشور است
سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در آئین امضای تفاهمنامه همکاری با بانک سپه، گفت: یکی از اصلیترین نیازهای شرکتها و صنایع تولیدی در کنار مهارتهای فنی و تخصصی، ابزارها و روشهای جدید تأمین مالی است. ما با تعامل با بانکهای مختلف، از جمله بانک سپه، برنامهریزی کردهایم تا از ظرفیتهای یکدیگر استفاده کنیم.
-
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:
نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵؛ فرصتی طلایی برای معرفی ظرفیتهای صادراتی و سرمایهگذاری استان اصفهان
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵؛ فرصتی طلایی برای معرفی ظرفیتهای صادراتی و سرمایهگذاری استان اصفهان است.
-
در قالب همکاریهای دوجانبه؛
تفاهمنامه همکاری بانک سپه و فولاد مبارکه امضا شد
در حاشیه هفتمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۵) تفاهمنامه همکاری بانک سپه و گروه فولاد مبارکه به امضای مدیران عامل دو طرف رسید.
-
ویدیو/ مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در گفتگو با ایراسین:
قوانین ناگهانی، چالش بازارهای صادراتی در ایران است
حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حاشیه هفتمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۵) گفت: ورق خودرو به عنوان یکی از پیشروان صنعت تولید ورقهای گالوانیزه، در سالهای گذشته موفق به صادرات محصولات خود به کشورهای اروپایی و همسایگان خود از جمله عراق، افغانستان و امارات شده است. این روند صادراتی همچنان ادامه دارد و ما به دنبال توسعه بازارهای صادراتی خود هستیم. یکی از چالشهای اصلی در بازارهای صادراتی، قوانین و مقرراتی است که ممکن است به طور ناگهانی وضع شوند، از جمله قوانین ارزی و تعرفهای. این مسائل میتوانند تأثیرات منفی بر بازارهای صادراتی ما داشته باشند. به ویژه، از دست دادن یک بازار میتواند به سختی جبران شود. با این حال، به دلیل ارتباطات سنتی که با کشورهای همسایه داریم، توانستهایم تا حدودی بازارهای خود را حفظ کنیم.