• ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
  • کد خبر: 49823
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال جوانان دختر

تیم والیبال بانوان سپاهان در بازی با تیم مهرسان در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور بازی را واگذار کرد و از صعود به فینال لیگ برتر بازماند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم والیبال بانوان سپاهان در چارچوب سومین و آخرین دیدار مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن میثمی میزبان مهرسان بود که دختران سپاهان این دیدار خانگی را با حساب ۳ بر ۱ واگذار کردند.

طلایی‌ها از ابتدای ست نخست این بازی حساس بهتر شروع کرد و با سرویس‌های خوب، قاطعانه و با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ مهمان تهرانی را شکست دادند.

دست دوم برای دو تیم پایاپای جلو رفت و تا امتیاز ۷ برابر بودند، اما آرام آرام دیوار مستحکم سپاهانی‌ها فاصله امتیاز را بیشتر کرد و ۱۵ بر ۱۲ پیش افتادند. باز هم با چند خطا دریافت کار در ۱۷ به تساوی کشید. در نهایت پس از چند رالی طولانی، این ست ۲۶ بر ۲۴ به سود مهرسان ثبت شد.

سومین ست باز هم با برتری ۵ بر ۲ سپاهان دنبال شد، اما مهرسان در امتیاز ۵ کار را مساوی کرد تا فریبا صادقی مجبور به استفاده از وقت استراحت شود. حالا نوبت مهمان تهرانی بود که در تشویق اندک هوادارانش فاصله امتیازات را افزایش داده و برخلاف جبران امتیازات طلایی‌ها، باز هم ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود.

ست ۴ چهارم هم با امتیازگیری پایاپای دو تیم پیش رفت، اما در نهایت ۲۵ بر ۲۳ مهرسان پیروز جدال فینالیستی شد.

طلایی‌پوشان با این شکست از صعود به فینال بازماندند و به رده بندی این رقابت‌ها رسیدند که در مسابقه رده بندی باید مقابل تیم هم شهری خود یعنی ذوب آهن صف آرایی کنند.

مهرسان هم با این پیروزی راهی فینال لیگ برتر والیبال بانوان شد تا پس از رقابت با تیم والیبال سایپا، قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بانوان مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =