جزینی

سرمربی آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان گفت: به جرأت می‌توانم بگویم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکنون نقش بسزایی در موفقیت‌های کشتی فرنگی اصفهان داشته است.

رسول جزینی، سرمربی آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان در گفت‌وگو با ایراسین اظهار کرد: میزبانی از اردوهای ملی کمک زیادی به پیشرفت ورزش قهرمانی در آن استان می‌کند.

وی افزود: تیم جوانان کشتی فرنگی استان اصفهان یکی از موفق‌ترین تیم‌های اعزامی به مسابقات در سال‌های اخیر است که توانست که علاوه بر کسب سه مدال، رده پنجمی را پس از سال‌ها به دست آورد.

سرمربی آکادمی کشتی‌فرنگی سپاهان تصریح کرد: زمانی برتری کشتی‌گیران اصفهانی مقابل تیم‌های خوزستان، فارس یا تهران خواب و رؤیا بود، اما در این مدت موفق به پیروزی مقابل این استان‌ها شده‌ایم. پس از گذشت حداقل سه یا چهار سال می‌توان استان اصفهان را با استان‌های صاحب سبک در کشتی مقایسه کرد.

وی اضافه کرد: سروش خواجه‌امیری کشتی‌گیری باهوش و دارای مجموعه‌ای از نبوغ و استعدادهای یک کشتی‌گیر کامل است و موفقیت‌های بزرگی را در پیش خواهد داشت.

جزینی گفت: به جرأت می‌توانم بگویم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تاکنون نقش بسزایی در موفقیت‌های کشتی فرنگی اصفهان داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =